Nova: Τη δυνατότητα να απολαύσουν για μια εβδομάδα δωρεάν το EON δίνει η Nova!
Εντελώς δωρεάν για όλους θα είναι το eon tv από τις 23/8 ως και στις 29/8 σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της πλατφόρμας.
Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει να εγγραφεί στη προσφορά σε αυτήν εδώ τη σελίδα.
Τι πρέπει να κάνετε
Αρχικά συμπληρώνουμε το όνομα και το επίθετό μας, στη συνέχεια δίνουμε το email μας καθώς και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και αποδεχόμαστε τους όρους, ενώ τέλος πιέζουμε το Ενεργοποίηση.
Στη συνέχεια θα λάβουμε το εξής μήνυμα:
Το username και το password θα σταλούν στη διεύθυνση email και στο κινητό που δήλωσες στη φόρμα συμμετοχής και δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής τους.
Στο email που θα λάβεις περιλαμβάνονται και οι οδηγίες εγκατάστασης της ΕΟΝ σε όποια συσκευή επιλέξεις
Πως βλέπω;
SMART TV
Για θέαση μέσω Smart TV, μπες στην παρακάτω σελίδα (θα το έχει το link το email σου) κατέβασε το EON TV app, επίλεξε πάροχο ΕΟΝ Greece και πληκτρολόγησε τον κωδικό ενεργοποίησης που θα εμφανιστεί στην οθόνη της Smart TV σου.
SMARTPHONE/TABLET
Για θέαση μέσω tablet ή smartphone, κατέβασε το EON TV app από το Google Play Store ή το iOS App Store, επίλεξε γλώσσα και πάροχο ΕΟΝ Greece, και στη συνέχεια πληκτρολόγησε το username και το password που έλαβες.
PC/Mac
Για θέαση μέσω PC/Mac, μπες στο eon.tv/login, επίλεξε γλώσσα και πάροχο ΕΟΝ Greece και στη συνέχεια πληκτρολόγησε το username και το password που έλαβες.
Η πρόσβαση στην ΕΟΝ είναι εφικτή μέσω Smart TV, PC/Mac, tablet ή smartphone. Πληροφορίες για τις συμβατές συσκευές θα βρεις εδώ.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/efarmoges/eon-gia-oloys.
Αυξήσεις στους λογαριασμούς τους παρατήρησαν από τον Ιούλιο οι συνδρομητές, καθώς επέστρεψε έπειτα από απουσία ενός χρόνου το «τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης».
Από την 1η Ιουλίου επανήλθε το «τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης» που προσθέτει 10% στον λογαριασμό των συνδρομητών, «φουσκώνοντας» τους λογαριασμούς που φτάνουν στα σπίτια των συνδρομητών.
Το σχετικό τέλος υπέρ του Δημοσίου, είχε ανασταλεί πέρσι το καλοκαίρι για έναν μόνο χρόνο. Οι ελληνικές πλατφόρμες, συνεχίζουν να παραπονούνται καθώς καλούνται να ανταγωνιστούν αντίστοιχες πλατφόρμες του εξωτερικού που όμως προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην Ελλάδα, χωρίς το σχετικό τέλος.
Το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης, που υπολογίζεται ως ποσοστό 10% επί του συνολικού μηνιαίου λογαριασμού, περιλαμβανομένου και του παγίου τέλους που εισπράττεται υπέρ της επιχείρησης, προ του φόρου προστιθέμενης αξίας, ήταν ένα από τα μέτρα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο του τρίτου προγράμματος οικονομικής και δημοσιονομικής προσαρμογής.
Το φυσάει και δεν… κρυώνει το χουνέρι που της έκανε η Cosmote, η Nova< καθώς κατάφερε να της κλέψει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό προϊόν της: Τον Ολυμπιακό!
Η μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου είναι γεγονός. Και φυσικά πρωταγωνιστής της είναι ο Ολυμπιακός. Οι Ερυθρόλευκοι υπέγραψαν και επίσημα τη συμφωνία τους με τον ΟΤΕ και πλέον τα εντός έδρας παιχνίδια τους θα μεταδίδονται αποκλειστικά από την COSMOTE TV.
Η συμφωνία είναι 3ετής και προβλέπει ένα συνολικό ποσό που ακουμπάει τα 55.000.000 €. Το μεγαλύτερο που έχει δοθεί ποτέ σε ελληνική ομάδα. Μάλιστα, η επισημοποίηση της συμφωνίας έγινε από τον τηλεοπτικό πάροχο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο Ολυμπιακός στο «γήπεδο» της COSMOTE TV για τα επόμενα 3 χρόνια
Ο Ολυμπιακός θα παίζει μπάλα αποκλειστικά στο «γήπεδο» της COSMOTE TV, έως το 2025.
Η συμφωνία των δύο πλευρών θα ενεργοποιηθεί από τη σεζόν 2022-2023 και περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το Πρωτάθλημα της Super League, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός και εκτός έδρας φιλικούς αγώνες, καθώς και σημαντικούς αγώνες των Πρωταθλημάτων Υποδομής.
Η κορυφαία δημοσιογραφική ομάδα των καναλιών COSMOTE SPORT, θα αναλάβει την κάλυψη των αγώνων των «Πειραιωτών» με πλούσια ρεπορτάζ, αλλά και ειδικές pre-game και post-game εκπομπές στο πλαίσιο σημαντικών αναμετρήσεων.
Οι αγώνες του Ολυμπιακού έρχονται να προστεθούν στο πλούσιο ποδοσφαιρικό πρόγραμμα της COSMOTE TV, που τη σεζόν 2022-23 περιλαμβάνει τις κορυφαίες διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA (UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Conference League), τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες εμπορικών ομάδων, την πλειονότητα των αγώνων του Πρωταθλήματος της Super League, μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα (Lega Serie A, Liga Portugal Bwin κ.α.), το κύπελλο Αγγλίας (FA Cup) κ.α.
Την ίδια στιγμή, η United – Nova κρατάει σημαντικές διοργανώσεις, έχοντας βέβαια χάσει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού πρωταθλήματος.
Η απόφαση να μειώσει την παρουσία της στο ελληνικό πρωτάθλημα αυτή ήταν εν πολλοίς αναμενόμενη καθώς η η United – Nova στο περυσινό πρωτάθλημα είχε τα τηλεοπτικά δικαιώματα για όλες της ομάδες της Super League, όμως ούτε μεγάλη αύξηση συνδρομητών είδε, ούτε κέρδος έβγαλε.
Ως αποτέλεσμα, η νέα πρόταση που έκανε στις ΠΑΕ για το πρωτάθλημα που βρίσκεται σε εξέλιξη ήταν χαμηλότερη, αφήνοντας χώρο στην COSMOTE TV.
Στο μεσοδιάστημα η United δαπάνησε σχεδόν 1 δισ. ευρώ για να εξαγοράσει τη WIND και πλέον έχει μπροστά της το μεγάλο έργο του integration των δύο εταιρειών, αλλά και την υλοποίηση των επενδύσεων σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές ώστε να μη μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Ακόμη και έτσι, όμως, από την επόμενη σεζόν η Nova θα συνεχίσει να προβάλλει τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου La Liga Santander (Ισπανία), Bundesliga (Γερμανία), Ligue 1 (Γαλλία) και Eredivisie (Ολλανδία) αλλά και τις μεγάλες διοργανώσεις στο μπάσκετ (EuroLeague, EuroCup, FIBA, Lega Serie A).
Οι επικεφαλής της United Group θεωρούν πως μαζί με το αγγλικό πρωτάθλημα διαθέτουν ένα ελκυστικό ποδοσφαιρικό «πακέτο» που θα υποστηρίξει περαιτέρω τη νέα πλατφόρμα ΕΟΝ.
Κατά συνέπεια, το ζητούμενο είναι πόσους συνδρομητές θα προσελκύσει η Premier League και στον αντίποδα, πόσοι θα ακολουθήσουν τον Ολυμπιακό στην Cosmote TV εφόσον κλείσει και επίσημα η συμφωνία.
Βεβαίως το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο και έχει να κάνει με την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσουν οι δύο μεγαλύτερες συνδρομητικές πλατφόρμες της χώρας, τι θα περιέχουν τα νέα συνδυασμένα πακέτα που θα λανσάρουν και ποια τιμολογιακή πολιτική θα εφαρμόσουν.
Επί του παρόντος φαίνεται πως η τιμή δεν είναι ο μόνος παράγοντας επιλογής για τους συνδρομητές…
Με βάση, πάντως, τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, η πελατειακή βάση της Cosmote TV έφθασε στο τέλος του 2021 τους 624 χιλιάδες πελάτες, πετυχαίνοντας αύξηση πελατών 8,5% σε σχέση με το 2020.
Αντίστοιχα, οι συνδρομητές της NOVA μαζί με τους αυτούς της Wind Vision υπολογίζονται στους 400 χιλιάδες.
Σημειωτέον πως με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της United Group για το 2021, η Nova είχε κύκλο εργασιών 243,5 εκατ. ευρώ και EBITDAal (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, μείον τις μισθώσεις εξοπλισμού) 69,6 εκατ. ευρώ.
Αμφότερες εταιρείες, πάντως, αντιμετωπίζουν το οξύτατο ζήτημα των πειρατικών συνδέσεων, ο αριθμός των οποίων εκτιμάται πως ξεπερνά τις 300 χιλιάδες, ενώ ορισμένοι μιλούν και για 400 χιλιάδες (!) στην Ελλάδα.
Η πειρατεία σαφέστατα αποτελεί πληγή για τους παρόχους και τεράστια «τρύπα» διαφυγόντων κερδών αλλά και φόρων για το κράτος, σε μια αγορά που το 2021 υπολογίζεται πως υπάρχουν 1,6 μοναδικοί κωδικοί συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών, στους οποίους συνυπολογίζονται και οι ξένες πλατφόρμες τύπου Netflix.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…