Σκλαβενίτης: Έριξε «βόμβα» η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, που δίνει νέες παροχές στους εργαζόμενους.
Εν μέσω σφοδρής ακρίβειας, το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ανακοίνωσε αυξήσεις, παροχές και voucher στους εργαζόμενούς του.
Πιο αναλυτικά, ανακοίνωσε:
1. Αυξήσεις αποδοχών για 25.800 Εργαζομένους από την 1η Νοεμβρίου 2022:
2. Χορήγηση έκτακτης παροχής ποσού 200€ με άμεση ισχύ για κάθε έναν από τους 29.500 Εργαζομένους της με τη μορφή διατακτικών, συνολικού ύψους 5.9 εκατομμυρίων ευρώ.
3. Αύξηση από τη Δευτέρα, 28/11/2022, για όλους τους Εργαζομένους:
Υπενθυμίζεται πως στην επιχειρησιακή σύμβαση της Σκλαβενίτης ως και τα τέλη του 2023 περιλαμβάνονται οι ακόλουθες παροχές:
Το πρώτο κατάστημα ως Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη ΑΕΕ άνοιξε η επιχείρηση στην Αττική. Το νέο hypermarket βρίσκεται στην Νέα Φιλαδέλφεια και εισάγει καινοτομίες, καθώς εκτός των άλλων διαθέτει και φωτοβολταϊκά πάνελ, στο πλαίσιο της στρατηγικής για βιώσιμη ανάπτυξη.
Το νέο κατάστημα Σκλαβενίτης αποτελεί το 33ο hypermarket της αλυσίδας. Με συνολική έκταση 16.500 τ.μ. κι εκθεσιακούς χώρους 4.700 τ.μ., θα απασχολεί περισσότερους από 230 ανθρώπους.
Περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία σε βασικά αγαθά και είδη ορόφου (είδη bazaar, έπιπλα κλπ), καθώς και κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, οπωροπωλείο, αρτοζαχαροπλαστείο, τμήμα έτοιμων φαγητών, τμήμα Beauty, βιβλιοπωλείο, ανθοπωλείο, αίθριο και παιδότοπο. Επιπλέον, διαθέτει 2 υπόγεια parking και ένα πάρκινγκ στο δώμα, με συνολικά περισσότερες από 200 θέσεις στάθμευσης.
Αυτό όμως που το καθιστά ιδιαίτερο είναι το γεγονός, ότι αποτελεί κατάστημα υψηλής ενεργειακής απόδοσης, καθώς περιλαμβάνει: φωτοβολταϊκό πάρκο με πάνω από 500 πάνελ στο στέγαστρο του κτιρίου με σύστημα net metering, φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και συστήματα ενεργειακής διαχείρισης του κτιρίου
Το νέο project εντάσσεται στο συνολικό επενδυτικό πλάνο της Σκλαβενίτης το οποίο εστιάζει σταθερά στην αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της, στην λειτουργία νέων σημείων και στην επέκταση του Σκλαβενίτης eMarket.
Στο 1,1 δισ. ευρώ ανέρχονται τα επιπλέον έσοδα που εισήλθαν στα ταμεία 34 αλυσίδων σούπερ μάρκετ τη διετία 2020-2021, ενώ στο διάστημα 2017-2021 η συνολική αύξηση των πωλήσεων υπερέβη το 31% και τα 2,42 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα στοιχεία από το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2022».
Οι περισσότερες αλυσίδες διατήρησαν και επέκτειναν την κερδοφορία τους, γεγονός που βελτίωσε τη θέση εκκίνησής τους το 2022.
Σχετικά με την εικόνα του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανοράματος, οι 34 αλυσίδες (δεν περιλαμβάνονται η Lidl και η Bazaar) εμφάνισαν πωλήσεις αξίας 10,11 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 237,97 εκατ. ευρώ ή κατά 2,41% συγκριτικά με το 2020 – και κατά 9,54% συγκριτικά με το 2019, οπότε οι πωλήσεις είχαν διαμορφωθεί στα 9,11 δισ. ευρώ.
Πρόκειται για την πέμπτη συνεχόμενη χρονιά σημαντικής ανόδου των κλαδικών πωλήσεων, καθώς το 2020 αυξήθηκαν κατά 868,77 εκατ. ευρώ ή 9,54%, το 2019 κατά 511,54 εκατ. ευρώ ή 5,95%, το 2018 κατά 296,68 εκατ. ευρώ ή 3,56% και το 2017 κατά 585,25 εκατ. ευρώ ή 7,51% συγκριτικά με το 2016, οπότε είχαν διαμορφωθεί στα 7,79 δισ. ευρώ. Συνολικά, δηλαδή, το διάστημα 2017-2021 η αύξηση των πωλήσεων υπερέβη το 31% και τα 2,42 δισ. ευρώ, γεγονός που αποδίδεται, πρώτον, στην επίδραση της πανδημίας και των lockdowns, δεύτερον, στην πλήρη επαναλειτουργία του δικτύου της πάλαι ποτέ Μαρινόπουλος, τρίτον, στην οργανική ανάπτυξη του κλάδου έναντι ανταγωνιστικών προς αυτόν δικτύων, και, τέταρτον, στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις από το δεύτερο εξάμηνο του 2021.
H καθαρή κερδοφορία του συνόλου των 34 εταιρειών του δείγματος το 2021 ενισχύθηκε κατά 16,87% και διαμορφώθηκε σε 221,96 εκατ. ευρώ, έναντι 189,92 εκατ. ευρώ το 2020. Το καθαρό περιθώριο κέρδους επομένως διαμορφώθηκε το 2021 σε 2,20% έναντι 1,92% το 2020.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του top 10 της αγοράς, τις υψηλότερες πωλήσεις, και δη με τη μεγαλύτερη αύξηση σε αξία στον κλάδο, τις είχε ο όμιλος Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (ΕΥΣ). Ήταν της τάξης των 3,99 δισ. ευρώ, προσαυξημένες κατά 5,12% έναντι του 2020 ή κατά 194 εκατ. ευρώ, που έφεραν τον όμιλο μια ανάσα πριν από το όριο των 4 δισ. ευρώ. Ο επιπλέον τζίρος του 2021 της ΕΥΣ ισοδυναμεί σε πωλήσεις μεγαλύτερες της όγδοης επιχείρησης του δείγματος στην κλίμακα κατάταξης των 34 εταιρειών, βάσει του τζίρου τους. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος με ετήσιες πωλήσεις 1,97 δισ. ευρώ, μειωμένες σημαντικά κατά 54,40 εκατ. ευρώ ή κατά 2,69% συγκριτικά με το 2020. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Μετρό με αύξηση πωλήσεων 2,69% και ετήσιο τζίρο 1,37 δισ. ευρώ. Ακολούθησε η Δ. Μασούτης με αμετάβλητες πωλήσεις (αύξηση 0,11%), στα 883,47 εκατ. ευρώ. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία ανάπτυξη τζίρου μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων εταιρειών του δείγματός μας εμφάνισε η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση στη σχετική κατάταξη, με άνοδο 18,05% και ετήσιες πωλήσεις 419,80 εκατ. ευρώ (η εταιρεία τη διετία 2021-2022 πραγματοποίησε σημαντικές εξαγορές). Η Πέντε βρέθηκε για άλλη μια χρονιά στην πέμπτη θέση στην κατάταξη, με μείωση πωλήσεων κατά 1,54% ως προς το 2020 και τζίρο 503,64 εκατ. ευρώ. H Market In είχε ετήσιες πωλήσεις 353,40 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 1,80%, η ΣΥΝ.ΚΑ. 190,92 εκατ. ευρώ, τονωμένες κατά 2,53%, η SynEmporio (ή Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες) 92,63 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10,29%, και η Ok Anytime Market 61,36 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 1,48%.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…