Απίστευτο κι όμως αληθινό: Δείτε τι ανοίγουν τα Zara στην Αθήνα – Παρελθόν… του Πειραιά

Έσκασε τεράστια βόμβα η αλυσίδα Inditex ανοίγοντας το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα Zara στον Πειραιά τον περασμένο μήνα. Ωστόσο, πλέον πάει για μεγαλύτερο μπαμ, με νέο giga κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας.

Μάλιστα, οι πληροφορίες λένε πως θα είναι μεγαλύτερο από τον Πειραιά, αφήνοντας το έτσι… πίσω.

Το νέο κατάστημα θα φιλοξενείται στο Μινιόν, το οποίο έχει ανακαινιστεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, η σχετική μισθωτική σύμβαση μεταξύ της Dimand, της ιδιοκτήτριας του θρυλικού πολυκαταστήματος, και της ITX Ελλάς, της ελληνικής θυγατρικής του κολοσσού της Inditex, πρόκειται να υπογραφεί τις επόμενες εβδομάδες, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, εκκρεμεί η διευθέτηση κάποιων τεχνικών λεπτομερειών.

Το νέον Μινιόν θα φιλοξενεί τόσο καταστήματα όσο και γραφεία, αλλά και διαμερίσματα.

Οι εμπορικοί χώροι καταλαμβάνουν συνολικά περί τα 6.100 τ.μ., με το νέο Zara να φτάνει τα 5.150 τ.μ.

Το νέο κατάστημα θα αναπτυχθεί σε 4 επίπεδα: υπόγειο, ισόγειο, 1ος και 2ος όροφος και σε αντίθεση με το Zara flagship store στον Πύργο του Πειραιά δεν θα έχει τμήμα home.

Οπότε καταλαβαίνετε πως θα έχει μόνο ρούχα… πολλά ρούχα. Ίσως και κολεξιόν που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στην Ελλάδα.

Εκτός από το εμπορικό τμήμα του νέου Μινιόν η ITX Ελλάς θα μισθώσει και γραφειακές εγκαταστάσεις στο ιστορικό κτίριο, δημιουργώντας εκεί το νέο της «στρατηγείο».

Υπενθυμίζεται ότι ακίνητο του Μινιόν, συνολικής επιφανείας 18.580 τ.μ., αποτελείται από τα κτήρια Α και ΒΓΔΕ επί των οδών Πατησίων, Σατωβριάνδου, Δώρου και Βερανζέρου. Οι γραφειακοί χώροι εμβαδού 7.700 τ.μ. καταλαμβάνουν τους υψηλότερους ορόφους των κτιρίων ΒΓΔΕ του Μινιόν, από τον 3ο έως τον 7ο, ενώ στο κτίριο Α, στη συμβολή των πεζοδρόμων Σατωβριάνδου και Δώρου, σε δεύτερο χρόνο θα αναπτυχθεί το οικιστικό project με τη δημιουργία 36-37 διαμερισμάτων εμβαδού 65-125 τ.μ., με τη λίστα των ενδιαφερομένων αγοραστών να αγγίζει ήδη τους 120.

Zara: Δοκιμαστήριο με… ραντεβού – Πώς θα ψωνίζουμε στο μέλλον

Zara: Νέα ήθη και έθιμα φέρνει η ισπανική αλυσίδα ρούχων.

Ο ιδιοκτήτης των Zara στρέφεται στην στρατηγική “go big” ανοίγοντας στο Ρότερνταμ το μεγαλύτερο κατάστημα στον κόσμο διπλασιάζοντας το μέγεθος της εταιρίας με σκοπό να δημιουργήσει χώρο για νέες σειρές προϊόντων και logistics ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ισπανικού ομίλου Inditex, δήλωσε ότι τον Νοέμβριο θα ανοίξει κατάστημα Zara 9.000 τετραγωνικών μέτρων στην Ολλανδική πόλη.

Ενώ άλλοι λιανοπωλητές μόδας στρέφονται σε μικρότερα καταστήματα, καθώς ο πληθωρισμός αυξάνει το κόστος, η Inditex ανατρέπει την τάση καθώς σημειώνει ισχυρή αύξηση πωλήσεων.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι μετοχές της εταιρείας, αξίας 108 δισ. ευρώ, παραμένουν αυξημένες κατά 35% φέτος ενώ αναμένεται να ανοίξει καταστήματα κοντά στο Hotel de Ville του Παρισιού και στην περιοχή Dadeland του Μαϊάμι.

Αν και η Inditex, η οποία δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 90 χώρες, αναζητά εδώ και καιρό εντυπωσιακά καταστήματα σε κτίρια-ορόσημα, η στροφή σε ακόμη μεγαλύτερους χώρους εξυπηρετεί δύο νέους σκοπούς.

Επιτρέπει στην εταιρεία να φιλοξενήσει μια πληθώρα νέων σειρών προϊόντων με την επωνυμία Zara, η οποία περιλαμβάνει πλέον καλλυντικά, υποδήματα και αθλητικά ρούχα, καθώς και τα οικιακά σκεύη του Zara Home.

Επιτρέπει επίσης χώρο για τον αυξανόμενο ρόλο που παίζουν τα καταστήματα στις διαδικτυακές πωλήσεις, είτε ως μίνι αποθήκες από τις οποίες αποστέλλονται τα πακέτα είτε ως ιστότοποι όπου οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν τις παραγγελίες και να επιστρέψουν ανεπιθύμητα προϊόντα.

Το νέο μοντέλο των καταστημάτων Zara, συγκεκριμένα περιλαμβάνει μεγάλους φυσικούς χώρους σε κτίρια ορόσημα σε συνδυασμό με την παροχή εξελιγμένων ψηφιακών εργαλείων (κρατήσεις δοκιμαστηρίων σε πραγματικό χρόνο, click-and-collect δύο ωρών, δυνατότητα online αναζήτησης για είδη στο κατάστημα και αυτοματοποιημένες επιστροφές) και αναμένεται να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα.

Η ΖARA ήδη ετοιμάζει το πρώτης της χτύπημα στον Πύργο του Πειραιά, με το νέο κατάστημα Zara και Zara Home, σε έναν από τους μεγαλύτερους χώρους πώλησης.

Τα καταστήματα της εταιρίας αναμένεται να καταλάβουν από το ισόγειο έως και τον 2ο όροφο συνολικής επιφάνειας 6.000 τ.μ. ενώ γίνονται προσπάθειες για να πραγματοποιηθούν πριν το Πάσχα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένεται στη συνέχεια να ακολουθήσει κατάστημα και στο αναγεννημένο Μινιόν.

Zara: Νέα υπηρεσία στην Ελλάδα – Πώς θα κρατάμε για πάντα τα ρούχα μας

Οι πελάτες της Zara θα έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες κυκλικής οικονομίας, όπως επιδιόρθωση, πώληση μεταξύ πελατών και δωρεά ενδυμάτων Zara από τις ντουλάπες τους μέσω της Zara.com, της εφαρμογής της για κινητά και των καταστημάτων Zara.

Η Zara Pre-Owned λειτουργεί στο Ηνωμένο Βασίλειο εδώ και ένα χρόνο και στη Γαλλία από τον περασμένο Σεπτέμβριο και αποτελεί μέρος των δεσμεύσεων βιωσιμότητας του ομίλου Inditex για τα επόμενα χρόνια.

Με την έναρξη λειτουργίας αυτής της πλατφόρμας στην Ισπανία, τη Γερμανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, την Κροατία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία, τη Φινλανδία, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Ιταλία, το Λουξεμβούργο, τις Κάτω Χώρες και την Πορτογαλία, η Inditex προχωρά στην επίτευξη του στόχου της για την εφαρμογή υπηρεσιών κυκλικής οικονομίας στις βασικές αγορές της κατά τη διάρκεια του 2025.

Από τις 12 Δεκεμβρίου, το Pre-Owned θα είναι διαθέσιμο στο κεντρικό μενού του Zara.com, μαζί με τις κατηγορίες Γυναίκα, Άνδρας, Παιδικά και Beauty.

Οι χρήστες θα έχουν στη διάθεσή τους τις ακόλουθες υπηρεσίες:

-Επιδιόρθωση: Η υπηρεσία αυτή επιτρέπει στους πελάτες να ζητήσουν την επιδιόρθωση οποιουδήποτε μεταχειρισμένου ρούχου Zara οποιασδήποτε σεζόν. Οι επιλογές επιδιόρθωσης που προσφέρονται κυμαίνονται από την αντικατάσταση κουμπιών και φερμουάρ έως την επιδιόρθωση ραφών. Ο πελάτης μπορεί να ολοκληρώσει την όλη διαδικασία ηλεκτρονικά ή στο κατάστημα Zara της επιλογής του και η επιδιόρθωση γίνεται μέσω τοπικών προμηθευτών.

-Πώληση: Η Zara Pre-Owned προσφέρει επίσης στους πελάτες την ευκαιρία να πουλήσουν τα ρούχα τους Zara από οποιαδήποτε συλλογή μέσω μιας ασφαλούς και μοντέρνας διεπαφής. Ο χώρος πωλήσεων είναι οργανωμένος ανά κατηγορία προϊόντων με λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών πληροφοριών της Zara για το ρούχο και των τωρινών εικόνων που παρέχονται από τον πωλητή.

-Δωρεά: Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν την κατ’ οίκον συλλογή μεταχειρισμένων ρούχων για να τα δωρίσουν σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, οι οποίοι τα ταξινομούν για επαναχρησιμοποίηση όποτε είναι δυνατόν ή τα ανακυκλώνουν εάν έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη έργων στις τοπικές κοινότητες. Αυτή η υπηρεσία δέχεται προϊόντα κάθε μάρκας.

Η νέα αυτή πλατφόρμα εντάσσεται στη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του ομίλου Inditex και αποτελεί μία από τις προτεραιότητές του, προκειμένου να κινηθεί προς μια ολοένα και πιο βιώσιμη αλυσίδα αξίας. Εκτός από το Pre-Owned, οι στόχοι βιωσιμότητας του Ομίλου περιλαμβάνουν τα εξής:

-Χρήση κλωστοϋφαντουργικών υλικών με λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις το 2030: περίπου το 40% των ινών που χρησιμοποιούνται από τα εμπορικά σήματα της Inditex θα είναι αποτέλεσμα συμβατικών διαδικασιών ανακύκλωσης- περίπου το 25% θα είναι ίνες νέας γενιάς (εν μέρει αναβαθμισμένες σε συνεργασία με τις νεοφυείς επιχειρήσεις που εντοπίστηκαν μέσω του Sustainability Innovation Hub της Inditex) και άλλο ένα 25% θα προέρχεται από βιολογική ή αναγεννητική γεωργία.

-Ενίσχυση του σχεδίου μετασχηματισμού της αλυσίδας εφοδιασμού: τόσο στην κοινωνική πλευρά, μέσω της στρατηγικής «Οι εργαζόμενοι στο επίκεντρο»- όσο και στην περιβαλλοντική πλευρά, με έργα που επικεντρώνονται στο νερό, τα απόβλητα, τη διαχείριση χημικών προϊόντων και την ενέργεια.

-Υποστήριξη έργων για την προστασία, αποκατάσταση ή αναγέννηση έως και 5 εκατομμυρίων εκταρίων και συμβολή στην ενίσχυση της βιοποικιλότητας.

Αυτές και άλλες πρωτοβουλίες θα μειώσουν τις εκπομπές κατά περισσότερο από 50% έως το 2030, με στόχο την επίτευξη ουδετερότητας εκπομπών έως το 2040 με μείωση τουλάχιστον 90%.

Η Zara είναι μέλος του ομίλου Inditex, μιας παγκόσμιας εταιρείας μόδας με έξι ακόμα μάρκες την Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho και Zara Home. Με ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στην καινοτομία και την εξυπηρέτηση των πελατών, η Inditex διαθέτει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων σε περισσότερες από 200 αγορές.