Αεροδρόμιο: Συζητήσεις σε όλο τον κόσμο πυροδότησε μια νέα ταμπέλα που εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο της πόλης Ντούνεντιν της Νέας Ζηλανδίας. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Όπως ενημερώνονται οι επισκέπτες, το αεροδρόμιο επιβάλει χρονικό όριο τριών λεπτών στις αγκαλιές, έξω από τον χώρο των αναχωρήσεων (drop-off zone).
Όσοι πιστεύουν ότι ο αποχαιρετισμός τους απαιτεί πάνω από τρία λεπτά, καλούνται να χρησιμοποιήσουν το πάρκινγκ του αεροδρομίου.
Όπως ήταν αναμενόμενο, το μέτρο προκάλεσε πολλά σχόλια. Κάποιοι στο Facebook εμφανίζονται εξοργισμένοι που το αεροδρόμιο επιχειρεί να βάλει χρονικό όριο στα συναισθήματα.
Άλλοι, πάντως, δηλώνουν έκπληκτοι με το γεγονός ότι αυτό το αεροδρόμιο προσφέρει αυτή τη δυνατότητα του αποχαιρετισμού, με δεδομένο ότι οι χώροι αναχωρήσεων των αεροδρομίων αυτή την εποχή έχουν γεμίσει με χρεώσεις και πρόστιμα, σημειώνει το CNN.
Ο CEO του αεροδρομίου, Daniel De Bono, μίλησε για το θέμα στον ραδιοφωνικό σταθμό RNZ της Νέας Ζηλανδίας. Όπως είπε, τα αεροδρόμια είναι ένας χώρος έντονων συναισθημάτων, αλλά σύμφωνα με μια έρευνα την οποία επικαλέστηκε, 20 δευτερόλεπτα αρκούν για να απελευθερωθεί η «ορμόνη της αγάπης», η ωκυτοκίνη. Εφόσον οι επιβάτες κινούνται γρήγορα, απελευθερώνεται χώρος ώστε και άλλοι να έχουν την ευκαιρία για μια αγκαλιά αποχαιρετισμού, πρόσθεσε.
Για όσους χρειάζονται περισσότερο χρόνο, το πάρκινγκ του αεροδρομίου επιτρέπει την δωρεάν στάθμευση για 15 λεπτά. Και όπως λέει ο De Bono, το προσωπικό του χώρου αυτού «έχει δει ενδιαφέροντα πράγματα να συμβαίνουν όλα αυτά τα χρόνια».
Νέο ρεκόρ ταξιδιωτών έσπασε το πρώτο εξάμηνο του έτους πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο, το οποίο αν και θέλει να παραμείνει κέντρο διεθνούς αεροπορικής κίνησης, αδυνατεί να εξυπηρετήσει τον αριθμό των επιβατών που προβλέπεται να ταξιδέψουν.
Ο λόγος για τον Διεθνή Αερολιμένα του Ντουμπάι, που υποδέχθηκε 44,9 εκατ. επισκέπτες την περίοδο μεταξύ Ιανουαρίου-Ιουνίου, με αύξηση 8% από τα 41,6 εκατ. επιβάτες που είχαν περάσει την αντίστοιχη περίοδο του 2023. «Η επίδοση ρεκόρ του πρώτου εξαμήνου του έτους στηρίζει τη στρατηγική μας αξία ως παγκόσμιου αεροπορικού κέντρου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του αεροδρομίου, Paul Griffiths.
«Έχουμε πολύ αισιόδοξες προοπτικές για το υπόλοιπο του έτους και είμαστε καθ’ οδόν να σπάσουμε τα ρεκόρ με 91,8 εκατ. ετήσιους επισκέπτες το 2024», συμπλήρωσε. Αξίζει να σημειωθεί ότι η καλύτερη χρονιά του αεροδρομίου ήταν το 2018, όταν ο αριθμός των επιβατών έφτασε τα 89,1 εκατ. Πέρυσι, η επιβατική κίνηση άγγιξε τα 86,9 εκατ.
Παραδόξως, η επιβατική κίνηση του πρώτου εξαμήνου δεν φαίνεται να επηρεάστηκε από τις εντάσεις στη Μέση Ανατολή. Ο Griffiths απέδωσε τις επιδόσεις στην εισροή επιβατών από συγκεκριμένες αγορές: «Ισχυρή ζήτηση από αγορές-κλειδιά, όπως η Ινδία και η σταδιακή, αλλά βέβαια ανάκαμψη άλλων αγορών, όπως η Κίνα, ήταν καθοριστική για την επιτυχία μας».
Ωστόσο, ο Διεθνής Αερολιμένας του Ντουμπάι έχει χωρητικότητα έως 120 εκατ. επιβάτες τον χρόνο και η τοποθεσία του κοντά στην πόλη δεν επιτρέπει περαιτέρω επέκταση στο μέγεθος των ταξιδιωτών που προβλέπεται να περάσουν από το Εμιράτο τα επόμενα χρόνια.
Έτσι, και με ώθηση την αναβίωση της τουριστικής κίνησης ανά τον κόσμο, το Εμιράτο έχει δρομολογήσει ήδη σχέδια επέκτασης του δεύτερου μεγαλύτερου αεροδρομίου της περιοχής, του Al Maktoum International Airport, το οποίο από το 2010 εξυπηρετεί ένα σχετικά μικρό μερίδιο των πτήσεων.
Πριν από μερικούς μήνες, ανακοινώθηκε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για ένα νέο τέρμιναλ, με όραμα το αεροδρόμιο να γίνει το μεγαλύτερο του κόσμου και βέβαια να αντικαταστήσει τον Διεθνή Αερολιμένα του Ντουμπάι ως βασικό αεροδρόμιο της περιοχής.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές, όταν ολοκληρωθούν οι σχετικές εργασίες, με κόστος σχεδόν 35 δισ. δολαρίων, το Al Maktoum θα μπορεί να εξυπηρετεί έως 260 εκατ. επιβάτες τον χρόνο. Σημειώνεται πως η πρώτη φάση του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός 10 ετών, με τη χωρητικότητα να φτάνει στα 150 εκατ. επιβάτες τον χρόνο.
Τις μεγαλύτερες ανησυχίες που έχουν οι Έλληνες όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό αποτυπώνει νέα έρευνα της Revolut σε τουλάχιστον 15.000 άτομα σε 15 χώρες, μεταξύ των οποίων και 1.000 άτομα στην Ελλάδα.
Οι φόβοι που προέκυψαν είναι οι εξής:
Οι περισσότεροι Έλληνες, όταν ρωτήθηκαν αναφορικά με τους κινδύνους που σχετίζονται με τα ταξίδια (πολλαπλής επιλογής, με δυνατότητα έως και 3 απαντήσεων), εξέφρασαν ως κύριο φόβο το ενδεχόμενο κλοπής, καταστροφής ή απώλειας των αποσκευών τους, για παράδειγμα στο αεροδρόμιο (το 47% των απαντήσεων). Οι γυναίκες ανησυχούν περισσότερο από τους άνδρες (50% έναντι 41%), αλλά ανεξάρτητα από το φύλο, αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος και για τους δύο. Στην Ευρώπη, αυτοί που φοβούνται περισσότερο το ενδεχόμενο ζημιάς στις αποσκευές τους είναι οι Ισπανοί (51%), ενώ οι λιγότερο ανήσυχοι είναι οι Λιθουανοί (23%). Από την άλλη πλευρά, το ενδεχόμενο ακύρωσης ή καθυστέρησης πτήσης δεν προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία στους Έλληνες, αφού μόνο 2 στους 10 (21%) δήλωσε ότι ανησυχεί για το ενδεχόμενο.
Η δεύτερη ανησυχία για τους Έλληνες είναι οι αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί από κακές καιρικές συνθήκες και φυσικούς κινδύνους, όπως καταιγίδες ή πυρκαγιές, οι οποίες μπορούν να καταστρέψουν εντελώς τις διακοπές τους (41%). Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αυτό το ενδεχόμενο προβληματίζει περισσότερο τους Ρουμάνους (43%) και τους Κροάτες (48%), ενώ λιγότερο ανήσυχοι είναι οι Ελβετοί (27%) και οι Ισπανοί (29%). Οι Ευρωπαίοι ηλικίας 18-34 ετών φοβούνται επίσης λιγότερο την κακοκαιρία (34%) σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Η τρίτη βασική ανησυχία είναι ο κίνδυνος απάτης που σχετίζεται με το διαμέρισμα το οποίο έχει ήδη πληρωθεί και στην πραγματικότητα δεν μοιάζει με αυτό της καταχώρησης ή δεν υφίσταται. Το 33% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα φοβάται ότι θα πέσει θύμα απάτης, με ελαφρώς περισσότερες γυναίκες (34%) από άνδρες (31%) και περισσότερους νέους Έλληνες ηλικίας 25-34 ετών (45%) σε σχέση με τους μεγαλύτερους, ηλικίας 55+ (26%). Οι ερωτηθέντες στην Ελλάδα ανησυχούν επίσης ότι σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας, η ασφαλιστική τους εταιρεία θα αρνηθεί να τους βοηθήσει (28%). Πολύ λιγότεροι είναι οι Έλληνες που φοβούνται ότι θα χάσουν την κάρτα τους και ότι κάποιος απατεώνας μπορεί να αδειάσει τον λογαριασμό τους (το 21% των απαντήσεων). Τέλος, το 9% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν φοβάται τίποτα, γιατί τα ταξίδια είναι μια περιπέτεια! Τα άτομα αυτά είναι κυρίως άνδρες (10%) και ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών (15%).
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι Λιθουανοί (20%) και οι Τσέχοι (22%) ανησυχούν λιγότερο για το ενδεχόμενο απάτης στις διακοπές τους, ενώ οι Πολωνοί (38%) και οι Πορτογάλοι (40%) ανησυχούν περισσότερο. Οι Πορτογάλοι και οι Ισπανοί (38%) ανησυχούν περισσότερο όσον αφορά στη βοήθεια της ασφαλιστικής τους εταιρείας σε περίπτωση ατυχήματος και ασθένειας, σε σχέση με τους Βούλγαρους (20%) και τους Λιθουανούς (22%), οι οποίοι είναι πιο χαλαροί. Παράλληλα, οι Γερμανοί (31%), οι Αυστριακοί και οι Ελβετοί (30%) φοβούνται ιδιαίτερα το ενδεχόμενο παραβίασης και κλοπής των στοιχείων της κάρτας τους.
Στην περίπτωση που πάει κάτι στραβά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καλό είναι να είστε σε επαφή με την οικογένειά σας, το ταξιδιωτικό γραφείο, την πρεσβεία, να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο και καλή ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι πάντα εφικτό και υπάρχουν αρκετά προβλήματα. Στην ερώτηση λοιπόν αν είχαν ποτέ πρόβλημα με το τηλέφωνο/ίντερνετ ενώ ταξίδευαν στο εξωτερικό, πολλοί Έλληνες απάντησαν θετικά. Ανέφεραν ότι η ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων ήταν αργή/περιορισμένη ενώ βρίσκονταν σε διακοπές (12%) ή σε επαγγελματικό ταξίδι (3%) στο εξωτερικό, όπως επίσης και ότι το σήμα GPS χάθηκε ενώ βρίσκονταν σε διακοπές (8%) ή σε επαγγελματικό ταξίδι (2%) στο εξωτερικό. Το 11% των Ελλήνων επιβεβαίωσε ότι η χρήση του τηλεφώνου/ίντερνετ στο εξωτερικό τους κόστισε μια περιουσία, και το 1% ανέφερε ότι η συσκευή τους υπέστη ζημιά ή εκλάπη ενώ ταξίδευαν στο εξωτερικό.
Για την αποφυγή προβλημάτων με το τηλέφωνό τους ή το Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ταξιδιού στο εξωτερικό, οι Έλληνες έχουν τις δικές τους μεθόδους: το 22% ανέφερε ότι αγοράζει υπηρεσίες περιαγωγής (roaming) από εταιρείες τηλεπικοινωνιών, το 10% ότι ταξιδεύει κυρίως εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου η περιαγωγή είναι φθηνότερη, το 1% χρησιμοποιεί τα σημεία πρόσβασης WiFi και το 2% αγοράζει δεδομένα για ψηφιακή κάρτα eSIM και τη χρησιμοποιεί στο εξωτερικό. Όπως υπενθυμίζει η Revolut, προσέφερε πρόσφατα την επιλογή της eSIM στους πελάτες της.
«Η διαθεσιμότητα της ψηφιακής κάρτας eSIM στην εφαρμογή Revolut σημαίνει ότι όλοι οι Έλληνες μπορούν να στηρίζονται στη Revolut, από την αρχή μέχρι το τέλος του ταξιδιού τους. Από την κράτηση καταλύματος μέσω του Stays, μέχρι την πρόσβαση σε 1000+ lounges αεροδρομίων, καθώς και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο με διάφορους τύπους ασφαλιστικής κάλυψης. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ξεναγήσεις και επισκέψεις σε αξιοθέατα μέσω των Δραστηριοτήτων, αλλά και να ξοδεύουν σαν να ήταν στη γειτονιά τους, με τη δυνατότητα μετατροπής συναλλάγματος σε ανταγωνιστικές ισοτιμίες σε πάνω από 30 νομίσματα. Με την eSIM, οι πελάτες μας δεν χρειάζεται να ανησυχούν πλέον για τις υπέρογκες χρεώσεις περιαγωγής.» – ανέφερε ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής του τμήματος Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…