Απίστευτη κίνηση ΟΤΕ: Δίνει δισεκατομμύρια και δείτε τι φέρνει

ΟΤΕ: Αλλάζει εποχή στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα ο ΟΤΕ καθώς επενδύει 3 δισεκατομμύρια ευρώ και φέρνει οπτικές ίνες στα 2/3 της χώρας!

Σε δωρεάν αύξηση στις ταχύτητες του σταθερού ευρυζωνικού Internet, στην εγκατάσταση οπτικής ίνας σε τρία εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις και σε συνολικές επενδύσεις άνω των 3 δισ. ευρώ, θα προχωρήσει ο ΟΤΕ εντός της επόμενης πενταετίας.

Το πλάνο του ομίλου και η επένδυση στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές, παρουσίασαν στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοοτάκη, ο CEO του Ομίλου Deutsche Telekom, κ. Tim Höttges, η επικεφαλής της Deutsche Telekom για την Ευρώπη, κα. Dominique Leroy και ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλη Τσαμάζ.

Με σημαντική αύξηση των συνολικών επενδύσεων σε πάνω από 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2027, ο Όμιλος ΟΤΕ αλλάζει τα δεδομένα, φέρνοντας το FTTH σε 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις. Υλοποιώντας αυτό το τεράστιας σημασίας έργο, ο Όμιλος θα καλύψει περίπου τα 2/3 των γραμμών της Ελλάδας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι, απαντώντας έτσι στις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες και δημιουργώντας νέες προοπτικές για την ψηφιακή ανάπτυξη. Σήμερα, οι γραμμές FTTH του Ομίλου ΟΤΕ ανέρχονται σε περίπου 560.000.

Με τις επενδύσεις αυτές, ο Όμιλος ΟΤΕ θα συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία της Βίβλου Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025 και του Εθνικού Πλάνου Ευρυζωνικότητας 2021-2027, αλλά και στη σημαντική βελτίωση της απόκλισης της Ελλάδας από τον μέσο όρο του ευρωπαϊκού δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας, DESI.

ΟΤΕ: Δωρεάν αναβάθμιση ταχυτήτων για τους συνδρομητές COSMOTE

Ο Όμιλος ΟΤΕ πήρε τη στρατηγική απόφαση να αναβαθμίσει, εντελώς δωρεάν, τις ταχύτητες του σταθερού ευρυζωνικού internet που απολαμβάνουν σήμερα οι συνδρομητές COSMOTE στις περιοχές που δεν έχει φτάσει ακόμα η οπτική ίνα στο σπίτι, όπου αυτό είναι τεχνολογικά εφικτό. Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής, είναι η ενίσχυση της διείσδυσης των υψηλών ταχυτήτων internet και η αξιοποίηση των σημερινών δυνατοτήτων των δικτύων σταθερής από μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Η αναβάθμιση των ταχυτήτων χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, εφόσον εγκριθεί από την ΕΕΤΤ, αναμένεται να ξεκινήσει το Α’ τρίμηνο του 2022 και να ολοκληρωθεί σταδιακά μέσα στη χρονιά. Από την αναβάθμιση των ταχυτήτων θα ωφεληθούν και οι δυνητικοί/νέοι συνδρομητές COSMOTE σταθερής, καθώς θα διατεθούν εμπορικά, νέα προγράμματα σταθερής, μόλις δοθεί έγκριση από την ΕΕΤΤ. Οι πρωτοβουλίες του Ομίλου ΟΤΕ θα ενισχύσουν την εμπειρία του πελάτη και θα ισχυροποιήσουν τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε: «Η απόφαση που έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο της Deutsche Telekom είναι ψήφος εμπιστοσύνης προς τη χώρα. Είναι ψήφος εμπιστοσύνης στην εξαιρετική τοπική σας ομάδα και στον ΟΤΕ. Αλλά, επίσης, πιστεύω ότι είναι και μια ψήφος εμπιστοσύνης στις πολιτικές μας που δίνουν ώθηση στην ψηφιοποίηση με πολύ ταχύτερους ρυθμούς και για να είμαστε πρωτοπόροι κι όχι ουραγοί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έχουμε συζητήσει πολλές φορές τις ευκαιρίες που προσφέρει η Ελλάδα, ως χώρα η οποία μπορεί να πρωτοστατήσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Μετά την πανδημία πολύς κόσμος έχει αποφασίσει ότι η Ελλάδα είναι ένα εξαιρετικό μέρος από όπου μπορεί να εργαστεί. Αλλά για να καταστήσουμε την Ελλάδα ακόμα πιο ελκυστική, χρειαζόμαστε καλή συνδεσιμότητα, με την ευρύτερη δυνατή πληθυσμιακή κάλυψη, στις καλύτερες δυνατές τιμές ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί σε αυτό το μέτωπο. Πιστεύω ότι η απόφασή σας πραγματικά μας βοηθά να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.».

Στο πλαίσιο της συνάντησης με τον Πρωθυπουργό, ο κ. Tim Höttges δήλωσε: «Η επένδυση της Deutsche Telekom στην Ελλάδα είναι για εμάς στρατηγικής σημασίας. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, η χώρα έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο σε όλους τους τομείς, αποδεικνύοντας ότι έχει θέση μεταξύ των πιο προηγμένων χωρών της Ευρώπης. Με το στρατηγικό πλάνο ταχείας ανάπτυξης του FTTH, στηρίζουμε δυναμικά το όραμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας και δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στις αναπτυξιακές της προοπτικές».

«Επενδύοντας στο FTTH, επενδύουμε στο μέλλον της Ελλάδας, στο μέλλον της Ευρώπης. Οι υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, την προσέλκυση επενδύσεων, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, τη ριζική αλλαγή της καθημερινότητας. Η οπτική ίνα μέχρι το σπίτι είναι μονόδρομος για κάθε χώρα που έχει ως στόχο την ψηφιακή ανάπτυξη και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της σε διεθνές επίπεδο. Με μία κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα, προχωράμε στη μεγαλύτερη επένδυση που έχει γίνει τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα για τηλεπικοινωνιακές υποδομές, και βάζουμε τη χώρα σε θέση οδηγού στην ψηφιακή εποχή.», δήλωσε η κα Dominique Leroy.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε σχετικά: «Ο Όμιλος ΟΤΕ χτίζει το ψηφιακό μέλλον της Ελλάδας. Απαντάμε στις πραγματικές ανάγκες της Πολιτείας, της κοινωνίας και της αγοράς, φτιάχνοντας σήμερα το δίκτυο στο οποίο θα βασιστεί η ανάπτυξη τις επόμενες δεκαετίες και αναβαθμίζοντας δωρεάν τις ταχύτητες για τους πελάτες μας.» Και συμπλήρωσε: «Η ταχεία ανάπτυξη του δικτύου FTTH είναι μία μεγάλη πρόκληση, ένα δύσκολο έργο με τεράστια σημασία για τη χώρα. Το βάρος της ευθύνης δεν μας φοβίζει. Αν κάποιος μπορεί να φέρει εις πέρας αυτό το έργο, είναι ο Όμιλος ΟΤΕ και οι άνθρωποί του.»

ΟΤΕ: Χαμός με NETFLIX και ERTFLIX

O «χάρτης» της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Πώς το Netflix σάρωσε τα πάντα και πώς το ERTFLIX κατάφερε να κερδίσει την εγχώρια μάχη με Cosmote TV, Vodafone TV και Nova. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Μεγάλη ήταν η διείσδυση των επιφυών υπηρεσιών – ευρύτερα γνωστές ως Over the Top Services, OTT– ενόψει της πανδημίας του κορονοϊού, με το 94% των Ελλήνων που διαθέτουν πρόσβαση στο Internet να κάνουν χρήση κάποιας εξ αυτών.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την πανελλαδική έρευνα καταναλωτών με αντικείμενο το βαθμό διείσδυσης και τις περιστάσεις χρήσης επιφυών υπηρεσιών στην Ελλάδα, που διενήργησε η EETT το διάστημα Δεκεμβρίου 2020 – Φεβρουαρίου 2021.

Να σημειωθεί ότι Οver Τhe Τop Services λογίζονται επί της ουσίας όσες υπηρεσίες δεν προσφέρει ο πάροχος, δηλαδή η παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, η ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων μέσω internet και η πραγματοποίηση κλήσεων/βιντεοκλήσεων.

Όπως προκύπτει από την έρευνα τον περασμένο χρόνο στη χώρα μας 6 στους 10 Έλληνες που έχουν Internet χρησιμοποιήσαν εφαρμογές παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου (ποσσοτό 58%), ενώ το 89% αυτών (περίπου 9 στους 10 δηλαδή), έκαναν χρήση των εφαρμογών ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων Αντίστοιχο ήταν και το ποσοστό (89%) όσων έκαναν χρήση εφαρμογών για πραγματοποίηση κλήσεων/βιντεοκλήσεων.

Το γεγονός ότι η πανδημία αποτέλεσε «καταλύτη» για την εξοικείωση ενός ευρύτερου κοινού με τέτοιου τύπου υπηρεσίες επισφραγίζει και το γεγονός ότι 9 στους 10 χρήστες internet ξεκίνησαν να τις χρησιµοποιούν µετά την έλευση του κορονοϊού στην Ελλάδα.

Όπως ήταν αναμενόμενό η διείσδυση τέτοιου τύπου υπηρεσιών είναι σχεδόν καθολική στις νεότερες ηλικίες, (από 16 έως 34 ετών) και βαίνει μειούμενη καθώς αυξάνει το ηλικιακό προφίλ των χρηστών. Ωστόσο στην περίπτωση των βιντεοκλήσεων καταγράφεται μια ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση με το ποσοστό χρήσης τους να είναι υψηλό και στους Έλληνες άνω των 65 ετών.

Όσον αφορά τις εφαρμογές τηλεοπτικού περιεχομένου δηλαδή Neflix, Apple TV, Amazon Prime, Cinobo, ERTflix, App CosmoteTV, Vodafone, Wind Vision και Nova οι νέοι ηλικίας 16 έως 34 ετών δαπανούν ημερησίως 2,5 ώρες και δηλώνουν πως τις προτιμούν έναντι άλλων τρόπων παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου αφού τους προσφέρουν δυνατότητα παρακολούθησης κατ’ε πιλογήν (on demand) και ποικίλο και πρωτότυπο περιεχόμενο. Η παρακολούθηση πραγματοποιείται εντός του σπιτιού και αυξάνει κατά την περίοδο των διακοπών. Όσο για την συσκευή μέσω της οποίας παρακολουθούν είναι κυρίως οι έξυπνες τηλεοράσεις (smart TVs) και οι φορητοί υπολογιστές (laptops).

Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι η διείσδυση των εφαρμογών τηλεοπτικού περιεχομένου, παρότι μεγαλύτερη στα αστικά κεντρα (61%), έχει φτάσει στο 45% και στις αγροτικές περιοχές. Παράλληλα περισσότεροι είναι οι άντρες τηλεθεατές (61%) από τις γυναίκες (56%).