Cosmote: Η COSMOTE φέρνει την επανάσταση στο σταθερό Internet, καθώς ασύλληπτες ταχύτητες 1Gbps έρχονται για πρώτη φορά στο COSMOTE Fiber, το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών της χώρας.
H εμπορική διάθεση ταχυτήτων 300Mbps, 500Mbps και 1Gbps, σε οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, μέσω υποδομής οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (Fiber to the Home) είναι πλέον γεγονός.
Έως το τέλος της χρονιάς, πρόσβαση σε 1Gbps θα έχουν σχεδόν 1 εκατομμύριο σπίτια κι επιχειρήσεις, ενώ μέχρι το 2027 θα φτάσουν τα 3 εκατομμύρια.
Για εγγυημένες ταχύτητες 300Mbps, 500Mbps και 1Gbps στο σπίτι μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ, ενώ όσοι έχουν τη δική τους επιχείρηση, μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες τους, εδώ.
Έχοντας δεσμευτεί να ηγηθεί του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο Όμιλος ΟΤΕ είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και υποδομές στην Ελλάδα.
Με περίπου 5 δισ. ευρώ επενδύσεις την περασμένη δεκαετία και με νέο επενδυτικό πλάνο που ξεπερνά τα 3 δισ. ευρώ μέχρι το 2027, ο Όμιλος ΟΤΕ δημιουργεί τις υποδομές του μέλλοντος.
Μόνο από τις επενδύσεις του Ομίλου, θα καλυφθούν σχεδόν τα 2/3 των γραμμών της Ελλάδας με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι.
Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο με μεγάλη πολυπλοκότητα υλοποίησης, και για τη μεγαλύτερη επένδυση σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές που έχει γίνει τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα.
Ένα έργο που θα αλλάξει καθοριστικά τις ψηφιακές υποδομές της χώρας για τις επόμενες δεκαετίες και θα την οδηγήσει στην Κοινωνία των Gigabit.
Όπως δήλωσε ο Chief Officer Τεχνολογίας & Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Στέφανος Θεοχαρόπουλος:
«… Η απόφαση αυτή αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στη βελτίωση της θέσης της χώρας στους ευρωπαϊκούς και διεθνείς δείκτες, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, και στη βελτίωση της καθημερινότητας των σπιτιών και των επιχειρήσεων. Είναι ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα για να φέρουμε την Ελλάδα πιο κοντά στην Κοινωνία των Gigabit.»
Τα υπερσύγχρονα δίκτυα οπτικών ινών είναι προϋπόθεση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, της κοινωνίας και των επιχειρήσεων, με αναμφισβήτητη θετική επίδραση στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Σύνδεση με 100% οπτική ίνα έως την πρίζα του σπιτιού ή της επιχείρησης σημαίνει εγγυημένη υπερ-υψηλή ταχύτητα Internet.
Το FTTH προσφέρει αξιοπιστία και σταθερότητα με ταχύτερο downloading και uploading, καθώς οι οπτικές ίνες παρέχουν σταθερή απόδοση και ταχύτητα σύνδεσης στο Internet χωρίς επιρροές από εξωγενείς παράγοντες (υγρασία, κρύο, μαγνητικά πεδία).
Επιπλέον, με τις οπτικές ίνες ο πελάτης (είτε οικιακός, είτε επιχείρηση) έχει σταθερή ταχύτητα, ακόμα και όταν είναι online ταυτόχρονα πολλές συσκευές και «τρέχουν» παράλληλα «βαριές» εφαρμογές.
Η ποιότητα της σύνδεσης διευκολύνει επίσης σημαντικά τη χρήση των υπηρεσιών και εφαρμογών video conference, καθώς δεν υπάρχουν πλέον διακοπές ή καθυστερήσεις.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι οι συνδέσεις FTTH είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον, καθώς τα δίκτυα οπτικών ινών έχουν 10 έως 15 φορές μικρότερη κατανάλωση ενέργειας για τη ροή δεδομένων από τα δίκτυα χαλκού.
Cosmote: Το… χαστούκι που δέχτηκε μαζί με Wind και Vodafone
Αλλάζει ο κώδικας… συμπεριφοράς των εταιρειών τηλεπικοινωνιών προς τους καταναλωτές αλλιώς θα υπάρξουν πρόστιμα!
Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές.
Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!
Ενδεικτικά:
Επικοινωνία με τους καταναλωτές: Ο πάροχος μεριμνά ότι η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του πραγματοποιείται με σεβασμό προς τους καταναλωτές.
Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.
Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος.
Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
Μητρώο άρθρου 11 ν. 3471/2006: Ο πάροχος δεν πραγματοποιεί κλήσεις προς καταναλωτές που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς
Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους.
Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».
Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.
Ευάλωτες ομάδες καταναλωτών: Το προσωπικό του παρόχου δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, όπως ηλικιω μένων, ανηλίκων, ατόμων οι οποίοι δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας και ατόμων με ειδικές ανάγκες προκειμένου να πραγματοποιήσει πωλήσεις.
Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή.
Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.
Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.
Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου.
Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει.
Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.
Προσφορές: Ο πάροχος κοινοποιεί τους κύριους όρους και τους σημαντικούς περιορισμούς που ισχύουν για την προμήθεια των προσφορών του, όπως η χρονική διάρκεια και η ημερομηνία λήξης της προσφοράς, καθώς και τυχόν ειδικούς όρους για την αγορά της προσφοράς, όπως η δεσμοποίηση με άλλα προϊόντα και υπηρεσίες ή ο περιορισμός της προσφοράς σε μια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών.
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.