Lidl: Σε μια κίνηση που προκάλεσε σοκ προχώρησαν αγρότες καθώς δεν δίστασαν να γεμίσουν με κοπριά τα Lidl σε μια πράξη εκδίκησης!
Οι απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν στη Γαλλία μπροστά και μέσα σε σούπερ μάρκετ με αίτημα την προώθηση της εθνικής παραγωγής αλλά και την προστασία των αγροτικών εισοδημάτων τους.
Στο Saint-Amand-Montrond στην κεντρική Γαλλία αγρότες με βαρέα οχήματα «επισκέφθηκαν» το Carrefour Market Lidl με αίτημα να αποσυρθούν από την γερμανική εταιρεία το κρέας και το γάλα, τα οποία δεν είναι γαλλικής προέλευσης… και να διεκδικήσουν μια δίκαιη αποζημίωση για την εργασία τους.
Η σημαντική αυτή κινητοποίηση πρωτοκολλήθηκε στην πόρτα του Lidl.
Στη συνέχεια πήραν 10 καροτσάκια με γάλα και κρέας που δεν ήταν Γαλλικά και τα μοίρασαν στους κατοίκους της περιοχής. Οι διαδηλωτές είναι της ένωσης “Νέοι Αγρότες της Cher” της “Ομοσπονδίας Ενώσεων Αγροτών” και έχουν ενταχθεί στην κινητοποίηση που διεξάγεται σε εθνικό επίπεδο στη Γαλλία.
Την ίδια ώρα, σε μια κίνηση που θα συζητηθεί προχωρούν τα Lidl καθώς η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα βάλει στα ράφια της τσιγάρα… κάνναβης!
Μια νεοφυής επιχείρηση με το όνομα Botanicals από το Thurgau στη βορειοανατολική Ελβετία, θα προμηθεύει τα καταστήματα της αλυσίδας Lidl με πακέτα που περιέχουν αποξηραμένα άνθη κάνναβης!
Καλλιεργούνται αποκλειστικά στην Ελβετία σε μερικώς αυτοματοποιημένα θερμοκήπια και ειδικά σχεδιασμένες εσωτερικές εγκαταστάσεις.
Για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή κάνναβη, τηρούνται όλες οι κατευθυντήριες γραμμές της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Φαρμάκων για την καλή γεωργία και την πρακτική συλλογής.
Τα άνθη κάνναβης, τα οποία παράγονται ως υποκατάστατα καπνού και προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ως στριφτά τσιγάρα, διατίθενται στα καταστήματα Lidl στη γαλλική και τη γερμανόφωνη Ελβετία.
Ένα πακέτο 1,5 γραμμάρια κοστίζει 17,99 ελβετικά φράγκα ή 15 ευρώ.
Δείτε επίσης:
Σεισμός στην αγορά: «Tο μεγάλο μπαμ» – Εξέλιξη – «βόμβα» με τον Σκλαβενίτη
Η έκτακτη ανακοίνωση της Vodafone που τους τρέλανε όλους – Απίθανη προσφορά
«Λουκέτο» σε κορυφαία ελληνική εταιρεία – Εξαγοράζεται από Τούρκους
Lidl: Πούλησαν 10 ευρώ προϊόν που κοστίζει 100!
Το… κόλπο γκρόσο έκανε για ακόμη μια φορά η αλυσίδα supermarket, Lidl, καθώς ξεπούλησε σε χρόνο dt προϊόν που κόστιζε 100 ευρώ και το έβαλε στα ράφια στα… 10!
Αυτή τη φορά έβαλε στα ράφια ένα ρούχο κι έκανε πάταγο.
Συγκεκριμένα, πριν λίγο καιρό, το τζάκετ που ανήκει στο fashion brand Esmara της γερμανικής αλυσίδας, ήρθε για να φέρει χαμό. Πουλήθηκε μόνο έναντι 10,4 ευρώ ή 8,99 λίρες Αγγλίας!
Το προϊόν προσφέρθηκε σε περιορισμένη έκδοση για λίγες ημέρες.
Η επιλογή του συγκεκριμένου ρούχου δεν ήταν τυχαία.
Όπως ανέφερε η βρετανική Sun, ένα ανάλογο τζάκετ προσφέρεται στην τιμή των 110 ευρώ ή £95 στο asos.com, ένα από τα μεγαλύτερα fashion e-shop με περισσότερα από 35.000 fashion προϊόντα από 870 εταιρείες).
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στις επόμενες ημέρες ανάλογες κινήσεις ετοιμάζει και η αλυσίδα εδώ στην Ελλάδα.
Lidl: Ποιος είναι ο μυστηριώδης ιδιοκτήτης τους;
Αν και η αλυσίδα του, στην οποία συνυπάρχουν η Lidl discount και η Kaufland, πουλάει περισσότερα από 13 δις λίτρα γάλα ετησίως και σχεδόν 3 δις πακέτα καφέ, ελάχιστα είναι γνωστά για τον ίδιο.
Εν τούτοις, ο Ντίτερ Σβαρτς, με συνολική περιουσία περισσότερη από 10 δις €, είναι ο τέταρτος πλουσιότερος πολίτης της Γερμανίας. Γεννημένος το 1939 στην πόλη της Heilbronn,είναι παντρεμένος και έχει δύο ενήλικες κόρες.
Μέσω του ομώνυμου ιδρύματος που διατηρεί ο Ντίτερ Σβαρτς, προσφέρει αρκετά χρήματα σε Πανεπιστήμια της χώρας, ενώ συμμετέχει οικονομικά και στην αναπαλαίωση του πύργου της πόλης του. Επειδή προτιμάει να μην εμφανίζεται πουθενά, δεν υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες που να αφορούν την προσωπική του ζωή.
Αντίστοιχα μυστηριώδης είναι και η επιχείρηση του, αφού δεν επιτρέπει τη δημοσίευση κανενός είδους στοιχείων της. Τουλάχιστον μέχρι το 2004 δεν υπήρχαν κανενός είδους δημόσιες σχέσεις και τα οικονομικά στοιχεία διατηρούνταν εντελώς μυστικά.
Είναι γνωστό ότι ο πατέρας του σημερινού Ντίτερ Σβαρτς, ο κ. Josef Schwarz, εισήλθε το 1930 στη μετοχική σύνθεση της χονδρικής εταιρείας φρούτων Lidl & Co. Η εταιρεία μετονομάσθηκε αργότερα σε Lidl & Schwarz και αναπτύχθηκε σε χονδρικό εμπόριο τροφίμων & ποτών.
Το 1973 ο γιος του και σημερινός ιδιοκτήτης της εταιρείας Ντίτερ Σβαρτς ίδρυσε το πρώτο κατάστημα Lidl discount στο Λουτβιχσχάφεν. Στην αρχή αντιμετωπίστηκε περιφρονητικά από τον τότε πανίσχυρο ανταγωνιστή του Aldi, ο οποίος στην πραγματικότητα μονοπωλούσε την αγορά των discount.
Σήμερα, με βάση μία μελέτη της Nielsen από το Δεκέμβρη του 2007, η Lidl Γερμανίας έχει έναν ετήσιο τζίρο της τάξης των 13 δις € με 2.900 καταστήματα, ενώ η Aldi Γερμανίας αντίστοιχα 27 δις € με 4.200 καταστήματα. Επειδή η κεντρική στρατηγική της Lidl είναι η επέκταση της παρουσίας της διεθνώς, διατηρεί σήμερα 7.271 καταστήματα σε 20 χώρες, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Aldi, η οποία διαθέτει 6.977 καταστήματα.
Επιπλέον αυτών, η εταιρεία του Ντίτερ Σβαρτς λειτουργεί 500 καταστήματα χονδρικής με την επωνυμία Kaufland. Ο ιδιοκτήτης έχει ήδη αποσυρθεί από την ενεργή διοίκηση της εταιρείας του το 1999, τοποθετώντας στη θέση του τον κ. Klaus Gehrig.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τον Ιανουάριο του 2007, «Η επιχειρησιακή κουλτούρα του ομίλου της Lidl θυμίζει στρατόπεδο εκπαίδευσης νεοσύλλεκτων. Ένα σύστημα διαδρόμων διασχίζει ολόκληρο τον όμιλο, όπου νεαροί απόφοιτοι πανεπιστημίων προσλαμβάνονται και καταπιέζονται στο έπακρο, με αποτέλεσμα τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς να εγκαταλείπουν την εταιρία μετά από σύντομο χρονικό διάστημα παραμονής».
«Η Lidl είναι φθηνή», μας λέει το σλόγκαν της αλυσίδας. «Η Lidl είναι περίεργη», θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς, γνωρίζοντας τη σκοτεινή, όσο καμία άλλη επιχείρηση στη Γερμανία, δομή της.
Ο όμιλος αποτελείται από ένα αδιαφανές σύνολο 600 θυγατρικών εταιρειών, ιδρυμάτων και συμμετοχικών κλάδων, με αποτέλεσμα την πλήρη αδιαφάνεια του και τη συγκέντρωση δύναμης μέσω της διαίρεσης, όπως επικαλείται ο γερμανικός Τύπος.