VODAFONE: Όλοι περίμεναν την αντεπίθεση της VODAFONE, αλλά όχι με τόσο σημαντική ανακοίνωση. Η καινοτόμος υπηρεσία με την οποία δεν έχεις πλέον άγχος. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Σημαντικές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς έχουν επιλέξει την καινοτόμο υπηρεσία Vodafone DDoS Mitigation, η οποία προσφέρει προστασία από κυβερνοεπιθέσεις και συμβάλει στην επιχειρησιακή συνέχεια και ομαλή λειτουργία των ψηφιακών συστημάτων των επιχειρήσεων.
Η επίθεση DDoS (Distributed Denial-of-Service) είναι μια κυβερνοεπίθεση με την οποία ο επιτιθέμενος χρησιμοποιεί χιλιάδες μοναδικούς υπολογιστές ανυποψίαστων χρηστών, τους οποίους ελέγχει απομακρυσμένα, προκαλώντας μεγάλο όγκο δικτυακής κίνησης με σκοπό να καταστήσει μία υπηρεσία ή ένα δίκτυο μη διαθέσιμο. Μια DDoS επίθεση μπορεί να πλήξει σημαντικά την ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης, καθιστώντας την εμπορικά κλειστή για ώρες ή μέρες, δημιουργώντας ζημιά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αλλά και πλήγμα στην αξιοπιστία της.
Η ζημία αυτή προκύπτει από τη αδυναμία παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πελάτες, αδυναμία λήψης παραγγελιών και την παύση της διασύνδεσης εταιρικών συστημάτων. Πρόκειται για μία παράνομη πρακτική, η οποία αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα, καθώς καταγράφεται διπλασιασμός των σχετικών περιστατικών από το 2018 έως και το 2020.
Μάλιστα, σε παγκόσμιο επίπεδο παρατηρήθηκε αύξηση των επιθέσεων DDoS κατά 25% την περίοδο της πανδημίας. Πρόκειται, δηλαδή, για μία εξελισσόμενη απειλή, η οποία εύλογα δημιουργεί την ανάγκη ενίσχυσης της ψηφιακής ασφάλειας των επιχειρήσεων, δεδομένου ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ είναι κρίσιμης σημασίας η αδιάλειπτη παρουσία ενός οργανισμού στο ψηφιακό περιβάλλον.
Μέσα από την υπηρεσία Vodafone DDoS Mitigation προσφέρεται διαρκής παρακολούθηση της εισερχόμενης κίνησης στο δίκτυο μιας επιχείρησης και σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποια ύποπτη συμπεριφορά, η κακόβουλη κίνηση “φιλτράρεται” αυτόματα, απομονώνεται και διαχωρίζεται από τα έγκυρα πακέτα κίνησής ώστε να εξασφαλιστεί η συνέχιση της εξυπηρέτησης των πραγματικών χρηστών. Έτσι, η επιχείρηση προστατεύεται από τυχόν απόπειρες διακοπής της ψηφιακής της παρουσίας.
Συγκεκριμένα, η υπηρεσία DDoS Mitigation προσφέρει συνεχή αντιμετώπιση των επιθέσεων μέσω διασύνδεσης με το Κεντρικό σύστημα αντιμετώπισης DDoS επιθέσεων του Ομίλου Vodafone που εγγυάται τη δυνατότητα μετριασμού τεράστιου όγκου κίνησης, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες κυβερνοασφάλειας των περισσότερων επιχειρήσεων.
Με αυτόν τον μηχανισμό ασφάλειας εντοπίζεται άμεσα, αυτόματα και απομονώνεται η μη συνηθισμένη κίνηση στο δίκτυο, ενώ παράλληλα η υπηρεσία παρέχεται χωρίς την ανάγκη τοπικής εγκατάστασης. Η υπηρεσία υποστηρίζεται από εξειδικευμένη ομάδα του ομίλου Vodafone Group 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο και ενημερώνεται συνεχώς γύρω από νέα μοτίβα επιθέσεων, τα οποία αναλύονται συνεχώς.
Για την παροχή της υπηρεσίας Vodafone DDoS Mitigation προς τις επιχειρήσεις, δεν απαιτούνται επιπλέον ανθρώπινοι ή υλικοί πόροι καθώς και εξειδικευμένες γνώσεις για την επιχείρηση. Η υπηρεσία παρέχεται με μηναία χρέωση ανάλογη του Bandwidth (όγκου κίνησης) και των αναγκών του κάθε πελάτη και συνοδεύεται από τις επιτυχημένες υπηρεσίες Vodafone Business Internet και Vodafone Business Cloud.
“Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί στηρίζονται όλο και περισσότερα στα δίκτυα και τα ψηφιακά τους συστήματα για να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και την εμπορική τους μάρκα, να βελτιώσουν τη λειτουργία τους και να υποστηρίξουν τις πωλήσεις τους. Μία επίθεση DDoS μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις και στα τρία αυτά πεδία. Στηριζόμενοι στο παγκόσμιο αποτύπωμα και την τεχνογνωσία του ομίλου Vodafone, διαθέτουμε την υπηρεσία Vodafone DDoS Mitigation που μπορεί να παρέχει σημαντική προστασία σε όλους τους οργανισμούς και είμαστε υπερήφανοι που σημαντικές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς την έχουν επιλέξει” δήλωσε η γενική διευθύντρια του Vodafone Business Κάτια Σταθάκη.
Η Vodafone συνεχίζει να επενδύει στην παγκόσμια στρατηγική της για την κυβερνοασφάλεια ώστε να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών ασφαλείας στους πελάτες της, μικρούς και μεγάλους, και να τους βοηθήσει να πορευθούν με επιτυχία σε έναν συναρπαστικό, αλλά και συχνά αβέβαιο κόσμο. Και πιστεύει ότι οι προετοιμασμένοι για το μέλλον οργανισμοί είναι εκείνοι που μπορούν να προσαρμόζονται στις αλλαγές και να είναι ανθεκτικοί απέναντι σε επιθέσεις και διαταράξεις.
VODAFONE: Τα πανηγύρια μέσα στην πανδημία
Δεν είναι μόνο τα κινητά τηλέφωνα και οι υπηρεσίες τηλεόρασης. Οι εταιρείες τηλεφωνίας σάρωσαν τα κέρδη και σε άλλους τομείς. Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Μπορεί ψυχαγωγία, εργασία και κοινωνικοποίηση να έχουν μεταφερθεί online εν μέσω πανδημίας, κάτι που δικαιολογεί και την αύξηση των ευρυζωνικών συνδέσεων όλο το προηγούμενο έτος, η υγειονομική κρίση όμως φαίνεται να έδωσε ώθηση ακόμα και στην σταθερή τηλεφωνία, ένας τομέας που παρέμενε σίγουρα στάσιμος το προηγούμενο της πανδημίας διάστημα.
Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα όσα ανέφεραν τα στελέχη του ΟΤΕ στην τηλεδιάσκεψη για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δ’ τριμήνου του ομίλου στους αναλυτές, ο συνολικός αριθμός των σταθερών τηλεφωνικών συνδέσεων ανήλθε στο τέλος του 2020 στα 4.852 εκατομμύρια.
Για την ακρίβεια το προηγούμενο έτος έγιναν 55 χιλιάδες νέες συνδέσεις, αριθμός αρκετά υψηλότερος σε σχέση με την πτωτική πορεία που παρατηρείτο στα προ πανδημίας χρόνια.
Μάλιστα η στροφή σε νέες συνδέσεις σταθερής φαίνεται να συνάδει με την επιβολή των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων. Τα τρίμηνα με το θετικό πρόσημο στην εν λόγω κατηγορία ήταν το β’ και το δ’ (30 και 23 χιλιάδες αντίστοιχα) σε αντίθεση με το γ’ για παράδειγμα όπου το πρόσημο ήταν αρνητικό (-7 χιλιάδες).
Η εικόνα είναι ενδεικτική αν σκεφτεί κανείς ότι το μερίδιο αγοράς του ΟΤΕ στις σταθερές τηλεφωνικές γραμμές ανέρχεται στο 55%. Μάλιστα και στις καθαρές νέες συνδέσεις ο όμιλος κατάφερε να πάρει τις 19 από τις 30 χιλιάδες στο β’ τρίμηνο και τις 20 από τις 23 χιλιάδες στο δ’ τρίμηνο.
Ποιο γρήγορο Ιnternet επιλέγουν οι Έλληνες
Αντίστοιχη, αν όχι μεγαλύτερη ήταν και η στροφή των καταναλωτών στις ευρυζωνικές συνδέσεις, με την αύξηση να επικεντρώνεται μάλιστα στις συνδέσεις υψηλότερων ταχυτήτων, ώστε να καλυφθούν οι πολλαπλές διαδικτυακές ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία (τηλεργασία, τηλεκπαίδευση κλπ).
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου, ο αριθμός των ευρυζωνικών συνδέσεων στο τέλος του προηγούμενου έτους ανήλθε στα 4,263 εκατ. έναντι 4,095 εκατ. στο τέλος του 2019, δηλαδή 168 χιλιάδες καθαρές νέες ευρυζωνικές συνδέσεις. Πλέον μάλιστα το 88% των γραμμών σταθερής τηλεφωνίας χρησιμοποιούνται και για πρόσβαση στο Διαδίκτυο όταν το αντίστοιχο ποσοστό στις αρχές του 2019 ήταν στο 83%.
Επιπλέον, το 44% των συνολικών συνδέσεων ήταν για ταχύτητες άνω των 50 Mbps, σε σχέση με 37% που ήταν το ποσοστό των συνδέσεων υψηλών ταχυτήτων το 2019. Εκ των ευρυζωνικών συνδέσεων της Cosmote μάλιστα, το 14% αφορά ταχύτητες από 100 Mbps και άνω, από το 7% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό ένα χρόνο πριν.
Σημειωτέον ότι το μερίδιο της Cosmote στο εν λόγω τμήμα ανέρχεται περίπου στο 50% – 2.145 εκατ. ευρυζωνικές συνδέσεις. Όπως ήταν αναμενόμενο και εδώ η μεγαλύτερη άνοδος παρατηρήθηκε κατά κύριο λόγο το β’ και το δ’ τρίμηνο του 2020 – 57 χιλιάδες (44 χιλιάδες της Cosmote) και 46 χιλιάδες (41 χιλιάδες η Cosmote) αντίστοιχα.
Η τάση για ευρυζωνικές συνδέσεις υψηλών ταχυτήτων αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω, δεδομένης και της εξάπλωσης του δικτύου οπτικών ινών η οποία προχωρά με ταχείς ρυθμούς αλλά και του κουπονιού κρατικής επιδότησης που τρέχει ακόμα, προσφέροντας μεγάλη εξοικονόμηση στους καταναλωτές.
Ωστόσο εξαιτίας της υψηλής διείσδυσης των ευρυζωνικών συνδέσεων που καταγράφεται ήδη, η μάχη των παρόχων για προσέλκυση συνδρομητών εκτιμάται ότι θα επικεντρωθεί στην αναβάθμιση των υπαρχουσών συνδέσεων.