ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανακοίνωση για όλη την Ελλαδα: Άλλαξε ο τρόπος αποστολής των δεμάτων

Μία απίστευτη καινοτομία από την ACS για τις παραδόσεις των δεμάτων μέσω κούριερ στην Ελλάδα.

Συντεταγμένη με το κλίμα της εποχής, η εταιρεία courier ACS που εισάγει στις αποστολές και την τεχνική νοημοσύνη.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, και έχοντας βασική προτεραιότητα τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, η ACS παρέχει περισσότερες επιλογές εξυπηρέτησης μέσω της ψηφιακής βοηθού ACiStant, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.acscourier.net και στο ACS Mobile App.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μετά την αναβάθμιση της ACiStant, o πελάτης έχει τις παρακάτω νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης:

  • Επιλογή ACS Smartpoint Lockers: Επιλογή του πλησιέστερου locker για την παραλαβή των παραγγελιών στον χρόνο που εξυπηρετεί τον πελάτη (24/7).
  • Παράδοση στον Γείτονα: Δυνατότητα ορισμού κάποιου άλλου παραλήπτη για την παραλαβή αποστολής του πελάτη.
  • Αλλαγή Διεύθυνσης Παράδοσης: Δυνατότητα τροποποίησης της αρχικής διεύθυνσης παράδοσης της αποστολής του πελάτη.
  • Προσθήκη Οδηγιών Παράδοσης: Προσθήκη συγκεκριμένων οδηγιών παράδοσης, όπως το όνομα στο κουδούνι, για τη διευκόλυνση της παράδοσης της αποστολής του πελάτη

Η ψηφιακή βοηθός ACiStant κάνει χρήση τεχνητής νοημοσύνης και εξυπηρετεί τους χρήστες της ιστοσελίδας της ACS και του ACS Mobile App όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα, στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:

  • Αναζήτηση Αποστολής
  • Αναζήτηση Καταστήματος
  • Αλλαγή τρόπου παραλαβής ή/και προσθήκη οδηγιών παράδοσης.

Σημειώνεται πως, από την έναρξη λειτουργίας της νέας ACiStant (15/4/24), έχουν απαντηθεί ψηφιακά πάνω από 1.000.000 ερωτήματα χρηστών (με επιτυχία 98%), ενώ πολύ σύντομα θα προστεθούν ακόμα περισσότερες επιλογές για την πιο άμεση (24/7) εξυπηρέτηση των πελατών της ACS.

Τραγικά νέα για μεγάλη εταιρεία: Σοκ στην αγορά με χιλιάδες απολύσεις

Έσκασε νέα βόμβα στην αγορά με μεγάλη εταιρεία να απολύει 12.000 εργαζόμενους. Τραγικά νέα για τους μεταφορείς.

Πρόκειται για την εταιρεία ταχυμεταφορών UPS, η οποία δραστηροποιείται και στην Ελλάδα. Καθώς τα αποτελέσματα στο οικονομικό κομμάτι ήταν κακά για το 2023, αποφασίστηκε η απόλυση 12.000 ατόμων.

Η UPS θεωρείται καμπανάκι για την αμερικανική οικονομία.

Οι μετοχές της εταιρείας περιόρισαν τις απώλειες  και βρέθηκαν στο -5,2%  κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση. Με τις απολύσεις η εταιρεία θα εξοικονομήσει περίπου 1 δισ. δολάρια σε δαπάνες.

Για τους τρεις τελευταίους μήνες του 2023, η UPS ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 1,61 δισ. δολαρίων ή 1,87 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι 3,45 δισ. ή 3,96 δολαρίων ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Προσαρμόζοντας τα έκτακτα στοιχεία που σχετίζονται με τις συντάξεις και τα άυλα περιουσιακά στοιχεία, η UPS έδωσε κέρδη 2,47 δολάρια ανά μετοχή.

Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 7,8% σε 24,9 δισ. δολάρια από 27 δισ. δολάρια πέρυσι.

Κούριερ: Η μεγάλη απάτη – Τι κάνουν για να μας αποφύγουν

Λάθος παραλαβές, καθυστερήσεις παραδόσεων και δέματα που δεν φτάνουν ποτέ στον παραλήπτη τους παρότι έχει πληρωμένη παράδοση χαρακτηρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στα κούριερ.

Η γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ) λαμβάνει καθημερινά πληθώρα καταγγελιών από κόσμο που έχει πλέον απηυδήσει.

Το πρωτο και το κυριότερο χαρακτηριστικό είναι ότι έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι καταγγελίες σχετικά με τις λάθος παραλαβές. Άλλα προϊόντα παραγγέλνει ο κόσμος και άλλα έχουν μέσα στο δέμα με αποτέλεσμα να επιστρέφεται το δέμα αυθημερόν στα κούριερ και ενώ από την εταιρία είναι υποχρεωμένοι να τους επιστρέψουν άμεσα τα χρήματα τους ταλαιπωρούν λέγοντας τους ότι δεν ξέρουν, ή ελάτε αύριο. «Αυτό είναι παράνομο και καταχρηστικό» σχολιάζει μεταξύ άλλων στο Dnews, ο πρόδερος του ΙΝΚΑ κ. Γιώργος Λεχουρίτης.

«Παίρνουν τηλέφωνο και λένε ότι δήθεν πέρασαν αλλά δεν άφησαν σημείωμα και να πάει ο κόσμος να το πάρει από τα γραφεία. Και αυτό είναι παράνομο διότι έχει πληρώσει ο πελάτης για παράδοση στην κατοικία. Εμείς έχουμε κάνει σχετική αναφορά με στην εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομίων, να ελέγξει αυτά τα καταγγελλόμενα, να μην είναι η εθνική επιτροπή διακομιστείς καταγγελιών, αλλά να παρέμβει επί της ουσίας για να λυθούν αυτά τα προβλήματα».

Όλο αυτό το πρόβλημα φυσικά δημιουργείται γιατί το προσωπικό είναι ελάχιστο, σημειώνει ο κ. Λεχουρίτης και συνεχίζει «με αποτέλεσμα να σου λένε έλα εσύ από το μαγαζί και όχι να έρθει ο διανομέας που έχεις πληρώσει. Και πέραν αυτών, η αποστολή είναι πανάκριβη. Δεν είναι δυνατόν να στέλνεις ένα φάκελο 6 ή 8 ευρώ. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος».

Αξίζει να σημειωθεί πως αν κάποιος παραλάβει ένα δέμα σήμερα και διαπιστώσει ότι δεν είναι αυτό που έχει παραγγείλει το επιστρέφει αμέσως στα κούριερ και εφόσον είναι με αντικαταβολή και παίρνει εξολοκλήρου τα χρήματα του πίσω.

Αδιανόητη είναι ταλαιπωρία για όσους είχαν την ατυχία να αντιμετωπίσουν μία αντίστοιχη περίπτωση. Ο κ. Νίκος αναφέρει στο Dnews ότι προσπαθούσε βρει μία λύση για τουλάχιστον έναν μήνα.

«Είχα παραγγείλει δύο ζευγάρια αθλητικά παπούτσια πολύς καλής ποιότητας. Μου το έφεραν σπίτι αφού καθυστέρησαν τουλάχιστον έξι ημέρες. Με πήραν τηλέφωνο την ημέρα παράδοσης μου είπαν ότι πέρασαν και ότι δεν ήμουν σπίτι. Ψέματα φυσικά. Τελικά αφού τσακώθηκα, μου τα έφεραν σπίτι. Πλήρωσα με αντικαταβολή. Ανέβηκα σπίτι άνοιξα το δέμα και είχε μέσα λάθος παπούτσια. Για να πάρω πίσω τα χρήματα μαρτύρησα. Πήγαινα στα γραφεία και μου έλεγαν ελάτε, αύριο. Έπρεπε να περάσουν δέκα ημέρες να τσακωθώ πάλι για να πάρω πίσω τα χρήματα», καταλήγει.

Κούριερ: Η μεγάλη κοροϊδία των εταιρειών

Σου έχει συμβεί κι εσένα να βρίσκεις ειδοποιητήριο από εταιρία courier έξω από την πόρτα σου και να αναρωτιέσαι “πως και δεν άκουσα το κουδούνι, αφού ήμουν εδώ όλη μέρα”; Αν ναι, δεν είσαι ο μόνος.

Όχι δεν χάλασε το κουδούνι σου, δεν ήσουν τουαλέτα όταν ήρθε ο courier, ούτε μιλούσες στο τηλέφωνο και δεν άκουσες.

Απλώς οι εταιρίες courier έχουν βρει μια πάρα πολύ ωραία πατέντα για να μειώνουν τα έξοδά τους.

Αντί να σου φέρνουν το δέμα στο σπίτι, έρχονται και σου αφήνουν απλώς το ειδοποιητήριο! Ναι αυτό που ακούς. Δεν έχουν καν το δέμα μαζί τους.

Απλώς έρχονται και σου αφήνουν το χαρτάκι. Εσύ το βλέπεις, λες θα ήρθαν οι άνθρωποι και δεν τους άκουσα και πας να παραλάβεις το δέμα από το κατάστημά τους.

Με αυτό τον τρόπο οι εταιρίες courier και τα franchise καταστήματά τους, γλιτώνουν ένα σωρό λεφτά.

Φαντάσου πως το κάθε μηχανάκι μπορεί στο κουτί του να μεταφέρει πχ 40 δέματα. Αν για κάθε δέμα ο οδηγός κατεβαίνει, χτυπάει κουδούνι, ανεβαίνει στον όροφο, κάνει την παράδοση, πάρει υπογραφές κλπ, χάνει περίπου 10 λεπτά. Άρα θέλει 400 λεπτά για αυτά τα 40 δέματα. Δηλαδή 6,5 ώρες. Βάλε και τα πήγαινε έλα, το έφαγε το μεροκάματό του.

Δηλαδή η εταιρία πρέπει να πληρώσει ένα ολόκληρο μεροκάματο μόνο για 40 δέματα. Η εταιρία courier όμως, εκείνη τη μέρα πρέπει να παραδώσει πχ 1.000 δέματα. Άρα χρειάζεται 25 μηχανάκια για να κάνει όλες τις παραδόσεις. Αυτό σημαίνει 25 μεροκάματα, 25 ασφαλιστικές εισφορές, 25 έξοδα για βενζίνες, 25 κινητά τηλέφωνα, 25 POS κλπ.

Κορόιδο είναι λοιπόν η εταιρία να σου φέρει το δέμα; Αντί αυτού σου αφήνει μόνο το ειδοποιητήριο.

Με αυτό τον τρόπο αντί να χρειάζεται 25 μηχανάκια, τώρα χρειάζεται μόνο 3, τα οποία παραδίδουν από 330 χαρτάκια το καθένα! Αυτό είναι όλο. Έτσι οι εταιρείες κάνουν 88% (!) μείωση του κόστους παραδόσεων.

Εσύ το κορόιδο τώρα, παίρνεις τηλέφωνο και λες μπορείτε να μου το ξαναφέρετε;

Η εταιρία είναι έτοιμη για αυτό το ενδεχόμενο. Φυσικά και μπορούμε κύριε, αλλά δεν μπορούμε να σας ορίσουμε συγκεκριμένη ώρα.

Εσύ σκέφτεσαι πως θα πρέπει να πάρεις μια ολόκληρη μέρα άδεια από τη δουλειά να περιμένεις πότε θα έρθει ο courier κι έτσι αποφασίζεις να πας να το πάρεις μόνος σου.

Πάλι είναι κερδισμένη η εταιρία!

Σε πολλές περιπτώσεις δε, συμβαίνει κάτι το ακόμα πιο κωμικό. Δεν αφήνουν ούτε καν ειδοποιητήριο. Απλώς σου έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό.

Παίρνεις εσύ τηλέφωνο και λες εδώ ήμουν σπίτι και δεν πέρασε κανείς. Δεν γίνεται αυτό κύριε σου λέει η εταιρία, ο courier πέρασε και δεν ήσασταν εκεί. Άντε βρες το δίκιο σου εσύ. Μα καλά πως πέρασε αφού δεν άφησε ούτε καν ειδοποιητήριο ρωτάς; Δεν ξέρουμε κύριε σου απαντάνε. Μπορεί να το πήρε ο αέρας, ή κάποιος άλλος ένοικος της πολυκατοικίας. Εμείς είμαστε καλυμμένοι από τον νόμο με το SMS μήνυμα που σας στέλνουμε διότι νομικά και αυτό παίζει τον ρόλο ειδοποίησης.

Πάρτο απόφαση φίλε. Είτε θα έρθεις από εδώ να παραλάβεις το δέμα σου είτε δεν θα το παραλάβεις ποτέ. Πάντως άκρη με εμάς δεν θα βρεις. Και στην τελική τυχερός είσαι που σου απαντήσαμε και στο τηλέφωνο. Συνήθως οι περισσότερες τέτοιες εταιρείες σε βάζουν σε αναμονή μισή ώρα μόνο και μόνο για να βαρεθείς, να το κλείσεις και να πας από εκεί.

Στέλλα Νικολάου

Η Στέλλα Νικολάου είναι συντάκτρια στην ιστοσελίδα xristika.gr, όπου εξειδικεύεται σε θέματα που αφορούν την οικονομία, την καθημερινότητα και τις νέες τεχνολογίες. Με χρόνια εμπειρίας στον χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, η Στέλλα αναλύει τις τρέχουσες εξελίξεις με έμφαση στην προσβασιμότητα και την κατανόηση, κάνοντας σύνθετα ζητήματα προσιτά για το ευρύ κοινό. Στόχος της είναι να ενημερώνει τους αναγνώστες για σημαντικά γεγονότα και πρακτικές πληροφορίες, διατηρώντας παράλληλα αντικειμενικότητα και ακρίβεια.

Recent Posts

Συνεχίζει αήττητος ο Παναθηναϊκός: 68-61 τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…

7 έτη ago

Λοταρία αποδείξεων: Δείτε ΕΔΩ αν κερδίσατε τα 1.000 ευρώ (TAXISnet και www.aade.gr)

aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…

7 έτη ago

Νίμιτς: Κατάλληλη στιγμή για λύση στο Σκοπιανό

"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…

7 έτη ago

Μητροπολίτης Μεσσηνίας κατά Ιερώνυμου: Όχι στα συλλαλητήρια

Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…

7 έτη ago

Νεκρός ο επιβάτης που έπεσε από το Blue Star Naxos

Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…

7 έτη ago

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…

7 έτη ago