Toyota: Μεγάλοι εκπρόσωποι του Japan Inc ολοκλήρωσαν τις ετήσιες διαπραγματεύσεις για τους μισθούς, αποδεχόμενες πλήρως τα αιτήματα των συνδικάτων. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Στην παγίδα του αποπληθωρισμού εδώ και χρόνια βρίσκονται οι Ιάπωνες, οι οποίοι ανυπομονούν να δουν τον δείκτη τιμών να ανεβαίνει. Όταν τελικά αυτό συνέβη, δεν άρεσε σε κανέναν. Γιατί; Γιατί το κόστος ζωής αυξανόταν ταχύτερα από τους μισθούς.
Τώρα οι μεγάλες επιχειρήσεις υπό την πίεση των συνδικάτων και της κυβέρνησης αναγκάζονται να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τους εργαζομένους τους, με τους αναλυτές να σχολιάζουν πως στη χώρα «κάτι αλλάζει».
Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της Toyota Motor, της μεγαλύτερης (βάσει πωλήσεων) αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη, η οποία ανακοίνωσε ότι συμφώνησε σε αύξηση του μηνιαίου μισθού των εργαζομένων στα εργοστάσιά της έως και 28.440 γεν (193 δολάρια), καθώς και στην καταβολή επιπλέον μπόνους – ρεκόρ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μισθολογική αύξηση στην αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και 25 χρόνια.
Οι Toyota, Panasonic, Nissan, Nippon Steel και άλλοι μεγάλοι εκπρόσωποι του Japan Inc ολοκλήρωσαν τις ετήσιες διαπραγματεύσεις για τους μισθούς, αποδεχόμενες πλήρως τα αιτήματα των συνδικάτων. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ζητούσαν αυξήσεις 5,85%. Είναι η πρώτη φορά εδώ και 30 χρόνια που διεκδικούν αύξηση υψηλότερης του 5%.
Στην Ιαπωνία υπάρχει κουλτούρα συνεννόησης και συμβιβασμού και σπανίως βλέπουμε συγκρούσεις μεταξύ συνδικάτων και εργοδοτών. Ωστόσο όλοι είχαν στραμμένο το βλέμμα στις φετινές διαπραγματεύσεις, καθώς ο πληθωρισμός έχει επιστρέψει στη χώρα και πολλοί τόνιζαν ότι είναι η ώρα και των μισθών να κινηθούν ανοδικά.
«Βλέπουμε ισχυρό μομέντουμ για μισθολογικές αυξήσεις» σχολίασε ο Γιοσιμάσα Χαγιάσι, κυβερνητικός εκπρόσωπος, μιλώντας σε δημοσιογράφους. «Είναι σημαντικό όμως να δούμε τις μισθολογικές αυξήσεις να απλώνονται και στις μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις» πρόσθεσε.
Να σημειωθεί ότι οι οικονομολόγοι βλέπουν τις ουσιαστικές μισθολογικές αυξήσεις ως προϋπόθεση, προκειμένου η Τράπεζα της Ιαπωνίας να κηρύξει το τέλος των αρνητικών επιτοκίων. Αυτό ίσως τελικά να γίνει στη διήμερη συνεδρίαση της 18ης και 19ης Μαρτίου.
Toyota: Σάλος! Γιατί απαγόρευσαν διαφήμιση της εταιρείας
Το να αγοράσεις ένα pick-up και να θεωρείται εκ προοιμίου ως αντικοινωνική πράξη, αυτό φτάνει πλέον στα όρια του παραλογισμού. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Σε έναν κόσμο γεμάτο από political correct αποφάσεις (και προφάσεις) ήταν αναμενόμενο ότι θα φθάναμε και σε αυτό το σημείο.
Όπως μαθαίνουμε, η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) του Ηνωμένου Βασιλείου απαγόρευσε πρόσφατα μια διαφήμιση του Toyota Hilux για την προώθηση της οδήγησης εκτός δρόμου, θεωρώντας την κοινωνικά ανεύθυνη προς το περιβάλλον.
Ενώ το Toyota Hilux, παραμένει το φημισμένο παγκοσμίως αυτοκίνητο για την ανθεκτικότητα και τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, η διαφήμισή του αντιμετώπισε πρόβλημα στη Βρετανία.
Η απόφαση της ASA σηματοδοτεί μια σπάνια περίπτωση όπου μια διαφήμιση μπλοκαρίστηκε λόγω έλλειψης κοινωνικής ευθύνης όσον αφορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Η Adfree Cities, μια οργάνωση που υποστηρίζει την απομάκρυνση του διαφημιστικού υλικού από τους δημόσιους χώρους, έθεσε το θέμα υπόψη της ASA, εστιάζοντας σε δύο διαφημίσεις από το 2020.
Η πρώτη ήταν ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που παρουσίαζε έναν στόλο φορτηγών Hilux να διασχίζει μια κοίτη ποταμού που μοιάζει με την άγρια φύση σε ένα ντοκιμαντέρ φύσης, συνοδευόμενο από μια φωνή που τόνιζε την εκτός δρόμου ικανότητα του φορτηγού με το σλόγκαν “Toyota Hilux. Γεννημένο για να περιπλανιέται”.
Η δεύτερη απαγορευμένη διαφήμιση περιείχε μια αφίσα που απεικόνιζε πολλά από τα pick-up της Toyota να σηκώνουν σκόνη σε ένα περιβάλλον που μοιάζει με έρημο, με τη λεζάντα “Born to Roam”.
Η Toyota υπερασπίστηκε τη στάση της, τονίζοντας την καταλληλότητα του Hilux για απαιτητικά εδάφη και υποστηρίζοντας ότι βιομηχανίες όπως η γεωργία και η δασοκομία απαιτούν πραγματικά τέτοιες εκτός δρόμου ικανότητες.
Επιπλέον, η Toyota ανέφερε ότι τα πλάνα γυρίστηκαν σε ιδιωτική έκταση στη Σλοβενία με την άδεια του ιδιοκτήτη και τόνισε τις προσπάθειές της για ηλεκτροκίνηση των οχημάτων από το 1997 ως απόδειξη της δέσμευσής της για περιβαλλοντική φροντίδα.
Παρά την αναγνώριση της φανταστικής φύσης της σκηνής του βίντεο και της πρόθεσης της Toyota να απευθυνθεί σε πελάτες που χρειάζονται πραγματική χρησιμότητα εκτός δρόμου, η ASA κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις υποστήριζαν τη χρήση των οχημάτων με τρόπο που αγνοούσε τις επιπτώσεις τους στη φύση και το περιβάλλον, οδηγώντας στην απαγόρευση.
Toyota: H Mahindra «ρίχνει στη μάχη» τον ανταγωνιστή του Toyota Hilux
Η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε το Global Pick Up Concept, με μεγαλεπήβολα σχέδια για το άμεσο μέλλον.
Οι προσδοκίες της Mahindra, αποκαλύφθηκαν μαζί με ένα νέο concept στην εκδήλωση «Futurescape» στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής.
Το «Global Pik Up», όπως αποκαλείται, πρόκειται να εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής έως το 2025, ανταγωνιζόμενος τα Ford Ranger και κυρίως το Toyota Hilux, σε αγορές όπως η Νότια Αφρική, η Αυστραλία και η Ινδία.
Το concept υιοθετεί ένα μπροστινό μέρος που μοιάζει πολύ με το Mahindra Scorpio N, αν και με κίτρινα φώτα σήμανσης στη μάσκα και έναν μοναδικό προφυλακτήρα που διαθέτει μεταλλική πλάκα, σημεία ανάκτησης και κάθετα DRL.
Το προφίλ διαθέτει ένα σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο, ένα «σουλούπι» που θυμίζει το Nissan Navara και μια μεγαλύτερη καρότσα, πίσω από τη διπλή καμπίνα.
Το Global Pik Up concept «κάθεται» αρκετά ψηλά από το έδαφος, χάρη σε μια ανυψωμένη ανάρτηση.
Τα ελαστικά παντός εδάφους, τα πλαϊνά σκαλοπάτια,, η σχάρα οροφής με ενσωματωμένα LED και οι εφεδρικοί τροχοί που είναι τοποθετημένοι στο πίσω μέρος, δημιουργούν μια στιβαρή εμφάνιση, η οποία πιθανότατα θα μειωθεί στην έκδοση παραγωγής.
Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε επίσης μοντέρνα πίσω φώτα LED, γράμματα Mahindra στην πίσω πόρτα και περισσότερες μεταλλικές επενδύσεις και σημεία ανάκτησης στον προφυλακτήρα.
Το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται σε μια διευρυμένη εκδοχή του Scorpio N. Σύμφωνα με πληροφορίες , θα τροφοδοτείται από την επόμενη γενιά του αλουμινένιου κινητήρα diesel mHawk και θα συνδυάζεται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων.
Η ισχύς θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κατάλληλου συστήματος 4WD, με τέσσερις επιλογές οδήγησης (Normal, Grass-Gravel-Snow, Mud-Rut, Sand).
Το νέο Pick Up λέγεται επίσης ότι διαθέτει δυνατότητα Level-2 ADAS, ημιαυτόματο πάρκινγκ και συνδεσιμότητα 5G, μαζί με γενναιόδωρο εξοπλισμό άνεσης και τεχνολογίας που μοιάζει με SUV.