Alpha Bank: Αποζημίωση – «μαμούθ σε 800 υπαλλήλους – Ποιοι παίρνουν έως και 150.000 ευρώ

Alpha Bank: Έρχεται άμεσα νέο πρόγραμμα εθελουσίας για 800 υπαλλήλους. Σε τι επίπεδα διαμορφώνονται αποζημίωση και bonus για όσους επιλέξουν να αποχωρήσουν – Στόχος η μείωση του προσωπικού αρκετά κάτω των 6.000 ατόμων. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Νέο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου για 800 εργαζόμενους ετοιμάζεται να ανακοινώσει η Alpha Bank τις αμέσως επόμενες ημέρες με στόχο τη μείωση του προσωπικού αρκετά κάτω των 6.000 ατόμων.

Η αποζημίωση και το bonus διαμορφώνονται πάνω από τις 150 χιλιάδες ευρώ, παρέχοντας ελκυστικά κίνητρα αποχώρησης για εργαζόμενους στις κεντρικές υπηρεσίες της τράπεζας, αλλά και σε ορισμένους νομούς, όπως της Θεσσαλονίκης, των Ιωαννίνων και κάποιων άλλων περιοχών.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εθελούσια δεν θα αφορά καθόλου το δίκτυο της Αττικής, καθώς ο αριθμός των καταστημάτων που θα κλείσει εκεί το επόμενο διάστημα η Alpha Bank είναι πολύ μικρός.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών το δίκτυο της Alpha Bank αριθμούσε 324 καταστήματα και είχε 6.316 εργαζόμενους στο τέλος του 2020.

Στα τέλη Ιουνίου το σύνολο του προσωπικού στην Ελλάδα ανήλθε τα 6.622 άτομα από 7.321 ένα χρόνο πριν, ενώ ο αριθμός των καταστημάτων της περιορίστηκε στα 318 καταστήματα από 361 τον αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Έχει προηγηθεί η μεταφορά 800 υπαλλήλων στην εταιρεία διαχείρισης Cepal στο πλαίσιο της συμφωνίας με την DK για την τιτλοποίηση Galaxy.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες του project Tomorrow, που έχει ανακοινώσει η τράπεζα και το οποίο αφορά τον μετασχηματισμό της είναι και η μείωση του λειτουργικού της κόστους.

Η Τράπεζα έχει πάρει πρόβλεψη 97 εκατ. ευρώ για την κάλυψη του κόστους του προγράμματος εθελούσιας εξόδου ήδη από το α’ τρίμηνο του 2021. Υπενθυμίζεται ότι, με την ολοκλήρωση της συναλλαγής Galaxy, περίπου 800 εργαζόμενοι της Alpha Bank μεταφέρθηκαν στην εταιρεία διαχείρισης Cepal, η οποία πέρασε στην κυριότητα της Davidson Kempner.

Σε ό,τι αφορά τις άλλες τράπεζες προγράμματα εθελουσίας εξόδου ολοκλήρωσαν τόσο η Τράπεζα Πειραιώς, όσο και η Εθνική Τράπεζα.

Από την πρώτη αποχώρησαν 500 άτομα και το μέγιστο ποσό αποζημίωσης και bonus διαμορφώθηκε στις 180.000 ευρώ.

Από την ΕΤΕ αποχώρησαν συνολικά 650 εργαζόμενοι μέσω του προγράμματος που ολοκληρώθηκε σε δύο φάσεις. Το μέγιστο ποσό αποζημίωσης και bonus σε αυτή την περίπτωση διαμορφώθηκε στις 150.000 ευρώ.

Alpha Bank: Η κίνηση που θα… σώσει τους πολίτες

Την υπηρεσία φωνητικής καθοδήγησης θα βρίσκουν πλέον οι χρήστες στα ATMs της Alpha Bank, μετά και την συνεργασία της τράπεζας με την εταιρεία τεχνολογίας Printec.

Στόχος της εν λόγω συνεργασίας, η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο των συνεχών ενεργειών της Alpha Bank να βελτιώσει την εμπειρία όλων των Πελατών της, είναι η ευκολότερη πρόσβαση των ατόμων με περιορισμένη όραση στις αυτόματες ταμειολογιστικές μηχανές (ATM).

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, όπως διευκρινίζεται στη σχετική ενημέρωση, ήταν αναγκαίο να ληφθούν υπόψιν ορισμένοι περιορισμοί, όπως το γεγονός ότι τα ATMs που βρίσκονται στο πεδίο προέρχονται από δύο διαφορετικούς προμηθευτές, και να συνυπολογιστεί η ανάγκη για ένα περιβάλλον που θα υποστηρίζει πολλές γλώσσες, με πιο σημαντικές τα Αγγλικά και τα Ελληνικά.

Η Printec, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του υπάρχοντος λογισμικού των ΑΤΜs τεχνολογίας NCR, και συνδυάζοντάς το παράλληλα με σύγχρονες τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής επίσης NCR, έδωσε τη δυνατότητα στο ΑΤΜ να μετατρέπει τα μηνύματα που εμφανίζονται στην οθόνη σε φωνητικές οδηγίες.

Έτσι, ένας χρήστης με πρόβλημα όρασης μπορεί πλέον να συνδέει τα ακουστικά του στο μηχάνημα, ενεργοποιώντας αυτόματα τη λειτουργία φωνητικής καθοδήγησης και σε συνδυασμό με το αριθμητικό πληκτρολόγιο να πραγματοποιεί τις βασικές συναλλαγές στο ΑΤΜ.

Μέχρι στιγμής, η συγκεκριμένη λειτουργία έχει ενεργοποιηθεί σε περισσότερα από 100 ATMs, καλύπτοντας έτσι ένα σημαντικό τμήμα του υπάρχοντος δικτύου και διευκολύνοντας καθημερινά τους Πελάτες της Alpha Bank.

«Η φωνητική καθοδήγηση συναλλαγών αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των Πελατών μας με περιορισμένη όραση, καθώς είναι ειδικά σχεδιασμένη για να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες τους.

Η επιλογή voice guidance θα είναι σύντομα διαθέσιμη και σε επιπλέον ATM του Δικτύου μας, προσφέροντας τη δυνατότητα ακόμη περισσότερων συναλλαγών, όπως μεταξύ άλλων την αποδοχή καρτών και άλλων ελληνικών τραπεζών, μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ», αναφέρει o Διευθυντής Ψηφιακών Δικτύων της Alpha Bank, Σωτήρης Κυριάκος.

«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την Alpha Bank υλοποιώντας ένα τόσο σημαντικό έργο που μπορεί να διευκολύνει την καθημερινότητα των συνανθρώπων μας με περιορισμένη όραση, που βελτιώνει την εμπειρία τους, αλλά και τους δίνει την αυτοπεποίθηση και σιγουριά που χρειάζονται όταν πραγματοποιούν μια συναλλαγή στο ΑΤΜ.

Στόχος μας στην Printec είναι πάντα να συνδυάζουμε τις τελευταίες τεχνολογίες με την πολυετή εμπειρία μας στην αυτοματοποίηση συναλλαγών και να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις στους πελάτες μας», σχολίασε η κυρία Γεωργία Μπότσικα, Cluster General Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο.

Alpha Bank: Ψηφιακός μετασχηματισμός

Στο επίκεντρο του σχεδίου μετασχηματισμού παραμένει η στρατηγική για τη συνεχή ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Σύμφωνα με στοιχεία για το 2020, άνω του 92% των εγχρήματων συναλλαγών της Alpha Bank πραγματοποιήθηκαν μέσα από τα ηλεκτρονικά της δίκτυα, ενώ πάνω από 300.000 νέοι συνδρομητές εγγράφησαν στο ebanking.

Το mobile banking της Alpha Bank (MyAlpha Mobile), το οποίο κυριαρχεί σήμερα στις συναλλαγές στην αγορά, σημείωσε ετήσια αύξηση στη χρήση του κατά 62% το 2020.

Με την ίδια ταχύτητα αναπτύσσεται το νέο μοντέλο τραπεζικής, το λεγόμενο remote banking, ή MyAlpha Ραντεβού, για την Alpha Bank.

Σύμφωνα με στοιχεία, υποβλήθηκαν περισσότερα από 100.000 αιτήματα από τον Σεπτέμβριο του 2020, όταν ξεκίνησε η υπηρεσία, μέχρι σήμερα. Το 71% των αιτημάτων αφορούσε σε ραντεβού σε κατάστημα, το 24% σε τηλεφωνική επικοινωνία και το 5% μέσω βιντεοκλήσεις.

Εντυπωσιακό στοιχείο για την τάση που επικρατεί στην αγορά σε αυτό το πεδίο είναι ότι μόνο η Alpha Bank ανταποκρίνεται σε περισσότερα από 1.000 αιτήματα για ραντεβού ημερησίως. Οι αιτήσεις για ραντεβού αφορούν όλες τις τραπεζικές υπηρεσίες, από ενημέρωση για προϊόντα, μέχρι αιτήματα για ρυθμίσεις και διευκολύνσεις.

Τα ψηφιακά πορτοφόλια κερδίζουν και αυτά έδαφος. H Alpha Bank έχει περισσότερους από 160.000 πελάτες, οι οποίοι έχουν συνδέσει τις κάρτες τους με τα ψηφιακά πορτοφόλια που παρέχει η Alpha Bank, το ApplePay, το my Alpha Wallet και το Garmin Pay.

Ειδικά στο Apple Pay, από τον Απρίλιο του 2020, όταν ξεκίνησε η υπηρεσία, οι χρήστες του έχουν ξεπεράσει τους 120.000, πραγματοποιώντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 500.000 συναλλαγές.