ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλάζουν τα πάντα στα ΤΑΞΙ: Η ανακοίνωση που «πάγωσε» τους πάντες

ΤΑΞΙ: Νέα ανακοίνωση της BEAT. Στο 1,2 ευρώ το κόστος προμίσθωσης ταξί. Τι πρέπει να προσέξουν οι πολίτες. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

«Οι 8.000 συνεργάτες οδηγοί μας διπλασίασαν το χρόνο που μένουν ενεργοί στην πλατφόρμα εξυπηρετώντας διαδρομές. Οι διαδρομές μέσω του app αυξήθηκαν κατά 5%», καταλήγει η Beat

Πίσω… φαίνεται να κάνει η Beat στη χρέωση προμίσθωσης στα 1,2 ευρώ από 2 ευρώ που ήταν αρχικά. Η εταιρεία αποδίδει την εν λόγω μείωση στην αναπροσαρμογή στον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών ταξί η οποία ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση θα εφαρμοστεί σε όλες τις διαδρομές από την Παρασκευή 24 Ιουνίου και ώρα 12:00 το μεσημέρι.

«Σκοπός μας με αυτή τη μείωση είναι να συγκρατήσουμε το τελικό κόστος των Beat διαδρομών, προσφέροντας παράλληλα κίνητρο στους οδηγούς για καλύτερες υπηρεσίες.

Θυμίζουμε ότι τη χρέωση προμίσθωσης εισπράττουν οι συνεργάτες οδηγοί, ενώ από την πλευρά μας θα αξιολογούμε διαρκώς την ανάγκη επιβολής χρέωσης όπως και το ύψος της χρέωσης, ανάλογα με τις συνθήκες ζήτησης και προσφοράς», τονίζει η εταιρεία.

Σύμφωνα με την Beat τις πρώτες μέρες εφαρμογής της χρέωσης προμίσθωσης, 8 στους 10 επιβάτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία εξυπηρετούνται πλέον άμεσα.

ΤΑΞΙ: Αυξήσεις – «φαρμάκι»

Συμφωνία κυβέρνησης-αυτοκινητιστών-Αυξάνεται από την επόμενη εβδομάδα στο 0,90 ευρώ ανά χιλιόμετρο η ταρίφα από 0,68 ευρώ, στα 4 ευρώ η ελάχιστη χρέωση, στα 40 ευρώ η κούρσα για αεροδρόμιο-Τι συμβαίνει με τα ταξί: Τα καύσιμα – φωτιά, η έλλειψη οδηγών και οι αυξήσεις

Σε αυξήσεις κομίστρου στα ταξί εξαιτίας του ράλι των τιμών των καυσίμων, καταλήγουν οι διαπραγματεύσεις των τελευταίων εβδομάδων μεταξύ των αυτοκινητιστών και της κυβέρνησης, προσθέτοντας ένα ακόμη βάρος στον κλοιό της ακρίβειας για τους καταναλωτές.

Χθες η διοίκηση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών ΣΑΤΑ υπό τον κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο συμφώνησε μετά από συνάντηση με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το ύψος των αυξήσεων, το οποίο οδηγεί σε σημαντικές ανατιμήσεις και ανεβάζει την ταρίφα στα 0,90 ευρώ ανά χιλιόμετρο από 0,68 ευρώ που ήταν σήμερα.

Αντίστοιχα, η ελάχιστη χρέωση διαμορφώνεται στα 4 ευρώ (από 3,16 σήμερα), η πτώση σημαίας στα 1,80 ευρώ (από 1,19) ενώ στα 40 ευρώ (από 35 ευρώ σήμερα) αναπροσαρμόζεται η κούρσα για το αεροδρόμιο.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ μιλώντας χθες στο newmoney, δήλωσε ότι οι αυξήσεις αυτές είναι το ελάχιστο που δόθηκε στον κλάδο των αυτοκινητιστών, ο οποίος αδυνατεί να αντέξει το κόστος των καυσίμων. Υπολογίζεται ότι κάθε οδηγός έχει καταβάλλει από αρχές του έτους ανά όχημα 2.500 ευρώ λόγω της ενεργειακής κρίσης και της ανόδου των διεθνών τιμών σε μια περίοδο που η άρση των μέτρων της πανδημίας έχει αυξήσει άνω από 60% την ζήτηση.

Ο ΣΑΤΑ είχε εισηγηθεί να υπάρξουν και άλλα μέτρα όπως επιδότηση 300 ευρώ ανά όχημα το μήνα, μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης από 0,7 ευρώ το λίτρο σε 0,5 ευρώ το λίτρο καθώς και μείωση ΦΠΑ στα καύσιμα στο 13% από 24%, τα οποία όμως δεν έγιναν αποδεκτά από το υπουργείο.

Οι αυξήσεις στο κόμιστρο των ταξί έρχονται λίγα 24ωρα μετά τις ανακοινώσεις ΣΑΤΑ για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων από την επόμενη εβδομάδα αλλά και μία μέρα μετά την ανακοίνωση της BEAT για αλλαγή της εμπορικής της πολιτικής, με την εφαρμογή κόστος προμίσθωσης, ύψους 1,92 – 2 ευρώ, στον επιβάτη, με στόχο να προσελκύσει συνεργαζόμενα ταξί και να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.

Σύμφωνα με την διοίκηση του ΣΑΤΑ, η αύξηση στα ταξί είναι μόνο η αρχή καθώς σε σύντομο χρονικό διάστημα έγιναν όσα δεν έγιναν τα τελευταία δύο χρόνια.

Όπως δηλώνει ο κ. Λυμπερόπουλος είναι ανάγκη να μπει μια τάξη στη αγορά και να ικανοποιηθούν αιτήματα του κλάδου, την ώρα που υπάρχει τεράστιο έλλειμμα σε βάρδιες, οι οδηγοί δεν βγαίνουν οικονομικά με τα νέα κόστη μεταφοράς και οι ιδιοκτήτες δεν μπορούν να δουλέψουν τα οχήματά τους.

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Λυμπερόπουλος επανήλθε στο τιμόνι του Συνδικάτου από τον περασμένο Απρίλιο και μετά από σφοδρή δικαστική μάχη με την BEAT.

Παρόλο που μέχρι αργά χθες το βράδυ δεν υπήρξε ανακοίνωση του υπουργείου, με βάση τον νέο τιμοκατάλογο που ανακοίνωσε στα social media ο ΣΑΤΑ, οι νέες χρεώσεις διαμορφώνονται ως εξής:

– Εκκίνηση-πτώση σημαίας: 1,80 ευρώ (από 1,19)

-Μονή ταρίφα: 0,90 ανά χιλιόμετρο (από 0,68)

-Διπλή ταρίφα-Νυχτερινό: 1,25 ανά χιλιόμετρο (από 1,19)

-Ελάχιστη αποζημίωση: 4 ευρώ (από 3,16)

-Χρονοχρέωση ανά ώρα-Μέγιστη διάρκεια αναμονής 20 λεπτά: 15 ευρώ (από 10,85)

-Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ (από 35 ευρώ)

-Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο-Νύχτα (00.00-05.00): 55 ευρώ (από 48 ευρώ).

ΤΑΞΙ: Μειώνεται το όριο ταχύτητας – Δείτε ποιο θα είναι

Τέλος το πόδι στο γκάζι για τους οδηγούς στις μεγαλουπόλεις, καθώς το μέγιστο όριο ταχύτητας πέφτει… ραγδαία!

Στο Regional Growth Conference στην Πάτρα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε στο οδικό έργο Πάτρας-Πύργου, το οποίο όπως είπε έχει ταλαιπωρήσει για πάνω από 15 χρόνια την τοπική κοινωνία.

Ο υπουργός επεσήμανε πως ήδη είναι στημένα τα εργοτάξια και πως το έργο θα είναι έτοιμο σε 36 μήνες, ενώ μπορεί να παραδίδεται και τμηματικά στο κοινό.

Επίσης, υποστήριξε πως μεγάλος στόχος της κυβέρνησης είναι η υπογειοποίηση του μεγαλύτερου μέρους της σιδηροδρομικής γραμμής που διασχίζει την Πάτρα.

Όπως τόνισε, ένα σοβαρό και σύγχρονο υπουργείο πρέπει να δώσει έμφαση σε έργα που αφορούν υδάτινους πόρους και φυσικές καταστροφές.

Ερωτώμενος για την Οδική Ασφάλεια, απάντησε πως υλοποιείται ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει μεγάλα έργα υποδομής, αναμόρφωση του ΚΟΚ, τη σκέψη να μειωθεί το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα στα μεγάλα αστικά κέντρα, ενώ προέτρεψε τους δικυκλιστές να φορούν κράνος.

Τέλος, εκτίμησε πως σε λίγο καιρό θα δούμε τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

Παναγιώτης Ελενόπουλος

Ο Παναγιώτης Ελενόπουλος είναι συντάκτης στην ιστοσελίδα xristika.gr, όπου ασχολείται με τη συγγραφή άρθρων και ειδήσεων που καλύπτουν διάφορα θέματα, όπως την οικονομία, την τεχνολογία, την αγορά και την καθημερινή επικαιρότητα. Μέσα από τη δουλειά του στο xristika.gr, συμβάλλει στην ενημέρωση του κοινού με αξιόπιστο και προσιτό τρόπο, προσφέροντας ανάλυση και πληροφορίες που ενδιαφέρουν το μέσο αναγνώστη.

Recent Posts

Συνεχίζει αήττητος ο Παναθηναϊκός: 68-61 τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…

7 έτη ago

Λοταρία αποδείξεων: Δείτε ΕΔΩ αν κερδίσατε τα 1.000 ευρώ (TAXISnet και www.aade.gr)

aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…

7 έτη ago

Νίμιτς: Κατάλληλη στιγμή για λύση στο Σκοπιανό

"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…

7 έτη ago

Μητροπολίτης Μεσσηνίας κατά Ιερώνυμου: Όχι στα συλλαλητήρια

Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…

7 έτη ago

Νεκρός ο επιβάτης που έπεσε από το Blue Star Naxos

Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…

7 έτη ago

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…

7 έτη ago