Ακρόπολη: Απάτη τα εισιτήρια για είσοδο «Skip the line». «Αδύνατη η παράκαμψη της σειράς αναμονής» ξεκαθαρίζει στους επισκέπτες ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, θέλοντας να προστατεύσει τους επισκέπτες του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης από παραπλανητικές διαδικτυακές διαφημίσεις, ενημερώνει το κοινό ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου που να συνοδεύεται από οποιονδήποτε τρόπο παράκαμψης της σειράς αναμονής (υπηρεσία «Skip the line»).
«Η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν μπορεί να εφαρμοστεί στον Αρχαιολογικό Χώρο της Ακρόπολης, λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας του λόφου και της φύσης του μνημείου.
Ακόμη και εάν κάποιος επισκέπτης καταφέρει να παρακάμψει την αναμονή στην είσοδο, σύντομα θα συναντήσει σειρά αναμονής στα Προπύλαια του μνημείου, όπου μειώνεται το πλάτος εισόδου.
Ως εκ τούτου, οποιαδήποτε διαφήμιση υπηρεσίας ‘skip the line’, αποτελεί εξαπάτηση του κοινού» επισημαίνει η ανακοίνωση.
Ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων, καλεί τους επισκέπτες να μην παρασύρονται από δημοσιεύματα που υπόσχονται ψευδείς υπηρεσίες, ενώ παράλληλα γνωστοποιεί ότι η μοναδική επίσημη διαδικτυακή πύλη για την αγορά εισιτηρίων της Ακρόπολης είναι η hhticket.gr (Hellenic Heritage e-ticket).
Ακρόπολη: Χαμός με αυτή την εφαρμογή – Εσείς την κατεβάσατε;
Τουριστικές εμπειρίες μέσω οθόνης με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης προσφέρει η Google, η οποία πριν από μερικούς μήνες εγκαινίασε τη νέα λειτουργία του immersive view στην εφαρμογή των χαρτών. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Η λειτουργία αυτή δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής περιήγησης από ψηλά σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς του κόσμου.
Στα 500 εμβληματικά σημεία παγκοσμίως τα οποία διατίθενται στη λειτουργία, περιλαμβάνεται από χθες και η Ακρόπολη, με εποπτική εικόνα βέβαια από τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο και το Θέατρο του Διονύσου. Επίσης, μπορεί κανείς να «κατηφορίσει» προς την Αψίδα του Αδριανού και τον Ναό του Ολυμπίου Διός ή να δει το Ηρώδειο. Τέλος, οι χρήστες μπορούν πια να επισκεφθούν ψηφιακά το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Η Google προτείνει τη χρήση του immersive view για όσους θέλουν να εξοικειωθούν με την περιοχή πριν την πραγματική επίσκεψή τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δουν πώς θα είναι ο καιρός και το φυσικό φως σε διαφορετικές ώρες της ημέρας, αλλά και πόσος κόσμος αναμένεται να βρεθεί εκεί.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Google, από χθες, το immersive view διατέθηκε επίσης σε τέσσερις νέες πόλεις, το Άμστερνταμ, το Δουβλίνο, τη Φλωρεντία και τη Βενετία.
Προκειμένου να κάνουν οι χρήστες το ψηφιακό τουρ, αρκεί απλώς να αναζητήσουν την τοποθεσία στους χάρτες της Google και να πατήσουν το πρώτο βίντεο που εμφανίζεται.
Ύστερα, έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν πατώντας τις διαθέσιμες επιλογές.