Aegean: Έκτακτη ανακοίνωση για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου

Ενόψει του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου η Aegean Airlines προχωρά σε ανακοινώσεις πολύ σημαντικές για τους πελάτες της.

Όσοι έχετε κανονίσει ταξίδι για το τριήμερο και κλείσατε το εισιτήριό σας, είστε καλά, όσοι δεν έχετε κλείσει και είστε σε συζητήσεις, θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχουν προορισμοί που έχουν εξαντληθεί και δεν… έχουν πια εισιτήρια.

Η Aegean αναφέρει πως φέτος η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια είναι αυξημένη, καθώς η αργία της 28ης Οκτωβρίου είναι Δευτέρα, και το τριήμερο προσφέρεται για μια ακόμη απόδραση.

Οι πτήσεις στο δίκτυο εξωτερικού από και προς τη βάση της Αθήνας έχουν πληρότητα που ξεπερνά το 80%, δηλαδή τουλάχιστον 5 μονάδες αυξημένη σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες του 2023. Ενώ, οι πτήσεις που εκτελούνται από και προς τη βάση της Θεσσαλονίκης καταγράφουν πληρότητα που αγγίζει το 85%, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 10% σε σχέση με τις ίδιες ημέρες την περασμένη χρονιά.

Όσον αφορά στο δίκτυο εσωτερικού της Aegean, τα δρομολόγια από και προς τη βάση της Αθήνας παρουσιάζουν πληρότητα που ξεπερνά το 70%, αυξημένη κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τις αντίστοιχες ημέρες του 2023. Παράλληλα, τα δρομολόγια από και προς τη βάση της Θεσσαλονίκης εμφανίζουν πληρότητα που αγγίζει το 80%, γεγονός που οδηγεί σε μια αύξηση μεγαλύτερη του 20% σε σχέση με πέρσι.

Ποιοι προορισμοί της Aegean δεν έχουν πια εισιτήριo

Σε όσους επιλέγουν να ταξιδέψουν με γκρουπ, οι προορισμοί, που φαίνεται να ξεχωρίζουν για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, είναι η Λισαβόνα, η Ρώμη, το Μαρόκο, αλλά και το Παρίσι, ενώ υψηλά στις προτιμήσεις τους βρίσκονται και τα πιο μακρινά ταξίδια, εκτός Ευρώπης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ιδιαίτερο ενδιαφέρον, συγκέντρωσαν και τα εντελώς νέα δρομολόγια από Αθήνα προς Αμπού Ντάμπι και από Θεσσαλονίκη προς Άμστερνταμ, με τις πρώτες πτήσεις να ξεκινούν «γεμάτες» στις 27 και 28 Οκτωβρίου αντίστοιχα.

Αξιοσημείωτη και η προτίμηση που συγκεντρώνει η Κωνσταντινούπολη, καθώς ο προορισμός βρίσκεται στην 6η θέση των κορυφαίων επιλογών εξωτερικού των ταξιδιωτών έως τώρα, με ισχυρή ανοδική τάση.

Σημειώνεται, ότι, η Aegean έχει καταγράψει 50% αύξηση τόσο στη δραστηριότητα, όσο και στην επιβατική κίνηση στην αγορά της Τουρκίας για το 2024 και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να μεταφέρει περισσότερους από 400 χιλ. επιβάτες, προσφέροντας περισσότερες από μισό εκατομμύριο θέσεις, διευρύνοντας σημαντικά τις επιλογές των επιβατών.

Σχετικά, με τη βάση της Θεσσαλονίκης, θετική επίδραση στην κίνηση φαίνεται να δημιουργεί και φέτος η αργία της εορτής του Αγίου Δημητρίου, παρόλο που πραγματοποιείται Σάββατο και όχι Παρασκευή, όπως πέρυσι που διευκόλυνε την επέκταση του τριημέρου.

Οι ημέρες υψηλής κίνησης είναι αναμενόμενα από τις 25 έως τις 29 Οκτωβρίου με την επιστροφή των ταξιδιωτών να μην επεκτείνεται πολύ περισσότερο. Σημειώνεται, πως παραδοσιακά προορισμοί, όπως είναι το Ηράκλειο, τα Χανιά, η Ρόδος και η Αλεξανδρούπολη παραμένουν σε υψηλό επίπεδο, αλλά λόγω της μεγάλης διαθεσιμότητας και συχνότητας των πτήσεων έχουν την τάση να παρουσιάζουν και κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Ποιοι προορισμοί έχουν ακόμα εισιτήριο

Παρά τις υψηλές πληρότητες, οι ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής μπορούν ακόμα να προγραμματίσουν μια απόδραση για το τριήμερο που ακολουθεί σε προορισμούς εξωτερικού, όπως είναι η Κωνσταντινούπολη – όπου μάλιστα η εταιρεία προσθέτει μια ακόμη καθημερινή πτήση από/προς την Αθήνα, το Βουκουρέστι, η Λάρνακα – όπου έχει προστεθεί μια ακόμη καθημερινή πτήση από Αθήνα και έως 4 εβδομαδιαίες πτήσης από Θεσσαλονίκη, αλλά και τις βαλκανικές χώρες.

Ανοίγει ξανά θρυλικό σούπερ μάρκετ στην Αθήνα; Η μεγάλη επιστροφή

Το σύνθημα του σούπερ μάρκετ είχε γίνει σλόγκαν και ο επιχειρηματίας που τα διατηρούσε, κάνει δυναμικό comeback. Λέτε να ψήνεται νέο deal και επιστροφή;

Ο λόγος για τα καταστήματα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, τα οποία έκλεισαν και εξαγοράστηκαν, μετά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο Έλληνας επιχειρηματίας, Νίκος Βερόπουλος κατά την περίοδο της κρίσης.

Η Βερόπουλος μεσουράνησε επί δεκαετίες στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων και συνέδεσε όσο λίγες τον όνομά της με τον χώρο αυτό.

Και ποιος δεν είχε σιγοτραγουδήσει το σλόγκαν, «Είναι κεφάτη, ψωνίζει από του Βερόπουλου»;

Όμως μετά την μεγάλη επιτυχία των περασμένων δεκαετίων, ήρθαν τα προβλήματα ρευστότηας και ο Νίκος Βερόπουλος πούλησε πριν από περίπου επτά χρόνια τo ελληνικό δίκτυο του ομίλου του στην οικογένεια Παντελιάδη (Metro – My Market).

Τα πράγματα όμως άρχισαν να καλυτερεύουν για τον ίδιο, καθώς τα Βαλκάνια αποδείχθηκαν τρομερή αγορά. Ο γνωστός επιχειρηματίας βιώνει μια νέα επιχειρηματική άνθηση, με επίκεντρο την παρουσία του σε Σερβία και Σκόπια. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει από την εικόνα που παρουσιάζουν τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου «Vero» για την χρήση του 2023, όπου καταγράφεται ισχυρή αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 156,17 εκατ. ευρώ έναντι 127,54 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 22,4% ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων έφθασαν στα 12,15 εκατ. ευρώ έναντι 10,31 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας άνοδο 17,8%.

Σύμφωνα με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στη Βόρεια Μακεδονία, το εμπορικό κέντρο Vero Center της Βόρειας Μακεδονίας, έκτασης 40.000 τ.μ. ανακοίνωσε την κατασκευή υποδομών ηλιακής ενέργειας που θα του επιτρέψει να παράγει έως και το 40% των αναγκών του από ηλιακή ενέργεια.

Μέσα στο 2023, εγκαινίασε νέο κατάστημα στο Novi Sad, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας.

Πρόκειται για το 27ο κατάστημα του ομίλου στην περιοχή των Βαλκανίων για την ανέγερσή του οποίου απαιτήθηκαν 15 εκατ. ευρώ.

Τα εγκαίνια πραγματοποίησε η πρέσβης της Ελλάδας στη Σερβία Μαρία Λεβάντη ενώ στα ράφια του μπήκαν 600 ελληνικά προϊόντα όπως φρούτα & λαχανικά, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδα, σοκολάτες, πίτες κα.

Στο ιδιόκτητο κτίριο επιφάνειας επιφανείας 12.000 τ.μ. στεγάζεται και ένα κατάστημα «Jumbo», τα δικαιώματα franchise του οποίου έχει ο επιχειρηματίας για την περιοχή.

Λέτε να ανοίξει ξανά το σούπερ μάρκετ Βερόπουλος;

Πάντως, η φήμη για επιστροφή του θρυλικού σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αρχίζει και διαδίδεται.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια τέτοια απόφαση.

Επανάσταση: Εξέλιξη – σοκ στα σούπερ μάρκετ My Market

Η κίνηση που έκαναν τα ελληνικά σούπερ μάρκετ My Market αλλάζει τους όρους της αγοράς. Διαβάστε αναλυτικά στο xristika.gr.

Μία μεγάλη συνεργασία με ελληνικές εταιρείες είχαν τα σούπερ μάρκετ My Market από τις 2 Οκτωβρίου έως και τις 15 του ίδιου μήνα.

Ονομάζεται ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και ο σκοπός της δράσης, όπως και του συνόλου των ενεργειών που πραγματοποιεί συστηματικά η Κοινότητα στο Λιανεμπόριο, είναι η προβολή και προώθηση του Σήματός της σε όλη τη χώρα.

Αν είχατε επισκεφτεί τις τελευταίες ημέρες κάποιο σούπερ μάρκετ, μπορεί να είχατε παρατηρήσει το μήνυμα «Το ‘ψαξες;».

Στα ράφια θα βρίσκατε προϊόντα με το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», τα οποία ανήκουν σε εταιρείες που διατηρούν στην Ελλάδα την έδρα, την παραγωγή και την ιδιοκτησία.

Στην ενέργεια συμμετέχουν οι εταιρίες: Agrino, ΛΟΥΞ, ΗΛΙΟΣ, Ευβοϊκή Ζύμη, KYKNOS, Αυγά Βλαχάκη, Χρυσά Αυγά, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ΧΙΩΝ, Οικογένεια Στεργίου, SEPTONA, 3αλφα, Coffee Island, Οικογένεια Χριστοδούλου, Jannis. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι 15 εταιρίες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ έχουν κοινή 15ήμερη προβολή στα 226 καταστήματα My market, διαθέτοντας κωδικούς των προϊόντων τους σε ειδική προσφορά, αλλά κυρίως, επικοινωνώντας τις αξίες της συνέργειας μεταξύ τους.

Παράλληλα, οι πελάτες των My market ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών στα καταστήματα της αλυσίδας καθώς και από το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Ακόμα, το Σάββατο 5 Οκτωβρίου και το Σάββατο 12 Οκτωβρίου, η προβολή σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα ενισχύθηκε και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες είχαν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες των My market και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην Πρωτοβουλία.